BF MARS 2023

Hej! Går med här även om jag inte vill ta ut nått i förskott då jag haft 2mf och ett utomkvedshavandeskap. Gjort Ivf och fick igår pluss på stickan känns både bra och skräckinjagande. Första barnet och vi har försökt i 6,5år så hoppas verkligen den vill stanna kvar!!
Å va kul jag vågar heller inte riktigt ta ut något i förskott men vi får hålla tummarna ??
Plussade precis! Hoppas det kvarstår!!
BF 1 mars
Försiktig att ta ut något i förskott, men vill inte heller hålla inne glädjen!
Jag har bokat in mig på en hälsokontroll hos barnmorskan den 25e Juli. Jag tycker dock det var lite väl långt tills dess. Jag vet inte om man kan få tidigare? Någon som vet? Då ska jag vara i vecka 7 eller vecka 8
Men va kul att vi kan följas åt jag håller alla tummar nu =)
Jag har bokat in mig på en hälsokontroll hos barnmorskan den 25e Juli. Jag tycker dock det var lite väl långt tills dess. Jag vet inte om man kan få tidigare? Någon som vet? Då ska jag vara i vecka 7 eller vecka 8
Men va kul att vi kan följas åt jag håller alla tummar nu =)
Jag plussade i tisdags på BIM-1, enligt appen beräknad 1 mars. Det är första barnet och jag opererades för utomkvedshavandeskap i december, så är rätt orolig nu att det inte ska ha hamnat rätt denna gången heller. Lyckats få ett tidigt ultraljud 8 juli. Så långt kvar bara!
Hoppas verkligen att det vill stanna kvar denna gång och sitter på rätt ställe :)