Inlägg från: 060923 |Visa alla inlägg
  • 060923

BF MARS 2023

BF 1 mars
    Försiktig att ta ut något i förskott, men vill inte heller hålla inne glädjen! 

• 060923
    KristinG skrev 2022-06-30 20:21:11 följande:

Nån mer som precis plussat och har barn sedan tidigare som inte är så gammalt? Om detta går vägen blir det exakt 1,5 år mellan syskonen?! Erfarenheter? Bra? Dåligt? Tungan ute

Jag har snarare väldigt långt mellan syskonen som kommer vara 17 och 13 när detta lilla liv förhoppningsvis anländer ???? 
  • 060923
    smulis85 skrev 2022-07-03 11:52:32 följande:

Hej alla nya kul att vi blir ett gäng här Glad

undrar om någon annan också börjat spy än Obestämd tycker de är lite tidigt för sånt började redan för två dagar sedan då var jag bara i v4+5. ska väll inte klaga ser de som ett gott tecken att hormonerna ökar men ändå. Bara spytt en gång per dag men känner att de kommer nog börja mer snart. nu börjar också mina bröstvårtor ömma som tusan och känner mig helt obekväm i hela kroppen då magen står ut som en ballong. Tungan ute

nån som känner igen sig? 

Är också oerhört uppsvälld! Fick panikköpa nya kläder och underkläder. Började svälla redan innan jag plussade (test 22/6) och det var rent av olidligt i värmen. Nu (v 5+4) upplever jag att det börjar lägga sig lite, eller har jag bara vant mig?
Svar på tråden BF MARS 2023