• Svar på tråden BF MARS 2023
  • Soulmates

Smulis85 
    Jag tänkte ringa till en annan barnmorska imorgon och kolla vad dom har för regler, men min önskan är så klart att jag kan komma tidigare. All lycka till dig denna gången 

• Soulmates

Sockerbulle 1

Hoppas det går vägen för dig denna gång! Hur får man ett så tidigt ultraljud? Är så ny på det här  Skäms

• ttcjuliaa

Åh vad jag har väntat på att få hoppa in i en sån här grupp Solig 
    Min fästman och jag har kämpat i två år utan resultat men har nu lyckats plussa med vårt första barn efter IVF-behandling. Beräknat till 1/3 utifrån sista mensen Nalle 

• Sockerbulle1
    ttcjuliaa skrev 2022-06-26 22:26:16 följande:

Åh vad jag har väntat på att få hoppa in i en sån här grupp Solig 
    Min fästman och jag har kämpat i två år utan resultat men har nu lyckats plussa med vårt första barn efter IVF-behandling. Beräknat till 1/3 utifrån sista mensen Nalle 

Stort grattis! Håller tummarna för att det vill stanna kvar :)

soulmates: ringde barnmorskan och berättade om mitt utomkvedshavandeskap och då fick jag till v7 :)
  • Rosen3

När ska ni ringa in till MVC och skriva in er? Jag funderar på att göra det denna veckan, eller vänta till typ nästa vecka. Är rädd att få missfall så kanske vill avvakta i alla fall någon vecka :)

• Nugget
    Rosen3 skrev 2022-06-28 07:57:20 följande:

När ska ni ringa in till MVC och skriva in er? Jag funderar på att göra det denna veckan, eller vänta till typ nästa vecka. Är rädd att få missfall så kanske vill avvakta i alla fall någon vecka :)

Jag ringde igår & ska dit 6/7. Det var tydligen väldigt många gravid nu så det finns inte mycket tider att välja på här. (Västra Götaland)
  • Rosen3
    Nugget skrev 2022-06-28 09:29:21 följande:
    Jag ringde igår & ska dit 6/7. Det var tydligen väldigt många gravid nu så det finns inte mycket tider att välja på här. (Västra Götaland)
    Okej, kanske dags att ringa in imorgon ändå. Tänker att många år på semester nu med så kanske är bäst :)
  • ttcjuliaa

Grattis alla ni andra som också plussat! Solig

Idag var vår riktiga testdag och eftersom det fortfarande är positivt (var tvungen att testa igen haha) så ringde jag in och rapportera graviditet till fertilitetskliniken vi går hos. Vi fick inbokat ultraljud nästa tisdag 5/7. Håller tummarna för ett pickande hjärta Hjärta

Svar på tråden BF MARS 2023