BF MARS 2023

Jag plussade igår på BIM-2
Och i dag fick jag det bekräftat med cb digital
Jag hade ett mf i Mars där hcg inte steg som det skulle så jag är lite orolig för det även denna gången
Det får närmaste tiden utvisa
Men just nu är jag gravid och ska försöka njuta av det.
Mima symptom är huvudvärk, lite lätt illamående, molvärk och trötthet
Tror BF är 16 Mars
Hej allesammans!
jag plussade för 2 veckor sedan och har enligt sista mensen BF 9 Mars.
Det är mitt och min sambos första och jag är otroligt nervös inför allt detta beslutet betyder egentligen.
ingen av mina vänner är gravida så jag sökte efter en grupp med människor som var i samma situation som mig! Så hej alla :)
Då jag var osäker på vad jag vill göra så var jag på samtal häromveckan och fick då reda på att man har rätt till KUB test om man är under 35 i alla fall i Stockholms län nu efter att det lugnat ner sig med covid. de hade tydligen pausat det när det var mycket. Såg att någon hade diskuterat detta tidigare :).
vi har inskrivning nu den 26/7 och hoppas verkligen att allt ser bra ut nu när vi bestämt oss för detta!
vet någon när man faktiskt gör KUB efter man skrivit in sig? Fick tid så sent för inskrivningen tyckte jag, men det kanske är normalt?
Hej alla! vad kul att känna lite gemenskap med andra. Blir ju lite ensamt ibland med alla tankar och oro. Jag plussade 29/6. Väldigt spännande men också fortfarande ganska overkligt. Är nojig över att det ibland är lite brunt på pappret när jag torkar mig, har också haft en typ kramp i magen sedan igår kväll. Inbillar mig att det är för att jag var ute och gick med en väldigt stark hund igår, så fick spänna magen mycket...
Hade mitt första besök hos barnmorskan nu i måndags. Fick ta blodprov som visade på järnbrist. Ser det som ett tecken i alla fall på att något händer i kroppen.
Jag plussade igår på BIM-2
Och i dag fick jag det bekräftat med cb digital
Jag hade ett mf i Mars där hcg inte steg som det skulle så jag är lite orolig för det även denna gången
Det får närmaste tiden utvisa
Men just nu är jag gravid och ska försöka njuta av det.
Mima symptom är huvudvärk, lite lätt illamående, molvärk och trötthet
Tror BF är 16 Mars
Är det någon som skulle vilja vara med i en facebook grupp? Så kan vi skriva tankar frågor chatta där tänkte jag det kanske blir enklare Då ska såklart inga namn komma ut till någon annan vill hålla på graviditeten lite längre innan jag går ut med den
Vad säger ni?
Jag vill också jättegärna vara med i Facebook gruppen :)
Hur mår ni alla än så länge då?
Har ni förstått att det bor en liten inne i magen?
Själv förstod jag det nu i morse även om jag plussade på BIM-2
Jag har tidigare haft mf där hcg inte ökade som det skulle så jag har testat varje dag nu och i dag på BIM+1 fick jag ett riktigt starkt streck på stickan så hcg ökar som det ska och jag kan slappna av nu, så himla skönt!
Jag vill också jättegärna vara med i Facebook gruppen :)
Hur mår ni alla än så länge då?
Har ni förstått att det bor en liten inne i magen?
Själv förstod jag det nu i morse även om jag plussade på BIM-2
Jag har tidigare haft mf där hcg inte ökade som det skulle så jag har testat varje dag nu och i dag på BIM+1 fick jag ett riktigt starkt streck på stickan så hcg ökar som det ska och jag kan slappna av nu, så himla skönt!
Oj, det blev massor av frågetecken där det skulle vara glada gubbar