Inlägg från: skaviblifyra |Visa alla inlägg
  • skaviblifyra

BF MARS 2023

Hoppar in här.
    Grattis alla.
    Är Gravid v3+5 och hoppas den här stannar. 
    Vi har två ma och ett mf sista 1.5åren. Vi har två barn sen innan 8 och 12 år gamla och försöker få till en sladdis.  Vi får se hur det går.

Tänkte försöka få till ett ul i vecka 8 vill inte gå till veckan 11 igen redan testat det två ggr. Än så länge mår jag bara små illa. Men väntar på att det slår till. Alla de andra 5graviditerna har varit vidriga....

Bf 14/3. Har ännu ej berättar för sambon än vi bor just nu hos några vänner så vi har ej fått någon tid att vara själva. men han räknar nog med det. För till skillnad från flera av er andra så har vi blivit gravida på första eller andra försöket alla 6ggr. Men åldern har nog påverkat äggkvaliten så vi får se om det blir något den här gången.

Kommer inte ringa bm förrän efter nipt.Jag har redan skrivit in mig två ggr på 1.5år så det känns inte som någon brådska för min del. 

• skaviblifyra

Nu fick jag fram den. När jag gick via grupper och sökte där. Kunde inte söka allmänt på grupper Glad

• skaviblifyra

Fortsatt väldigt lite symtom brukar ändå ha rätt mkt redan nu 4+4 men testen går ju åt rätt håll iaf. Är sjukt trött mitt på dagen iofs och mår lite illa. Antar att om en två veckor slår det till ordentligt om det inte blir missfall igen.

• skaviblifyra

Jag är sjukskriven men glappet mellan det och bf är 16 dagar. Kommer ej ta ngt då. Spelar ej roll för sig.

Svar på tråden BF MARS 2023