Anonym (Flera) skrev 2022-06-21 13:57:28 följande:
Många gånger föranleds det hela av förändrad fysik, och/eller omvårdnad av den egna hygienen. Varenda man jag någonsin haft en relation med har nästan omgående slutat träna, eller vara fysiskt aktiv när man blivit ett par. Ingen verkar ha insett att man måste justera kalorier in, i samband med att man slutar med fysiska aktiviteter. Kulmagar på hela bunten. Jag förstår det ärligt talat inte. Själv drabbas Jag inte av detta märkliga fenomen.
En del har sedan också börjat slarva med hygienen så det blir rent äckligt. Hur ska man tända på någon som luktar sunkigt titt som tätt? Där man dessutom vet att man måste säga till, för det skulle inte falla dom in att gå och tvätta av sig självmant - om man mot all förmodan skulle visa/hinta att man är sugen.
Men dödsstöten blir absolut, om det sker en förändring också intellektuellt/personlighetsmässigt - dvs man upptäcker att personen man blivit tillsammans med inte har sagt sina egna åsikter, utan anpassat dessa för att spegla dina. Det i sig är väl inte hela världen, såvida inte personen dessutom inte klarar att man har olika åsikter och mest vill att man bara pratar om enkla saker. Man tycker helt plötsligt att det är jobbigt att diskutera och utforska olika infallsvinklar, och suckar över filosofiska frågor och tankeexperiment. Man vill mest bara rapa ur sig åsikter om grannen och Jonas på jobbet, samt påståenden om omvärlden utan någon substans. Jag tappar respekten tillslut och börjar känna att det inte finns något riktigt djup hos denna människa, och då spelar det ingen roll om du har en grym kropp och doftar ljuvligt. Jag kommer inte ligga med dig ändå.
Min sambo sedan tror det blir 9 år nu, är tyvärr ölmage tjock. Så jag attraheras inte av honom rent fysiskt. Tyvärr. Däremot är han renlig och har ett skarpt intellekt, och haft sina egna åsikter ända ifrån första början. Så jag respekterar honom djupt, och känner att han passar mig som handen i handsken. Förhoppningsvis går det ju ändå att göra något åt det fysiska. Tillslut.
Tror tyvärr att du slår huvudet på spiken
Många män tror att de är hamn, slutar bry sig om sin hygien och klädsel
Har ett par killar på jobbet bl a som man "skäms över"
-klipp dig, raka dig och klä dig efter din ålder! Vill man säga till dem!
Kvinnor största sexorgan är hjärnan.
Man måste stimulera varandra i ett förhållande
Överraska, vara spontan, var stabil.. Det är inte lätt alla gånger..
Sexet, där ska man vara fantisifull! Kör man samma rutin varje gång så kommer kvinnan att ligga och tänka på annat. Just för att hjärnan är på kopplad hela tiden
Gör en kvinna upphetsad genom att leka med hennes sinnen
Sen se till att hon sveps med så mycket att hon glömmer bort att tänka..
Samt se till att ge henne en orgasm
Uppfyller man det så tröttnar inte kvinnan på sin man
Sa aldrig att det var lätt?