Anonym (24?) skrev 2022-06-13 23:48:12 följande:
Jag är bara en person. Det är bara löjligt att påstå att jag skulle vara flera baserat på att det är flera som protesterar mot dig. Det går inte ha fler anonyma nick i samma tråd annat än att man har olika konton som utgår från olika mailadresser. Jag har ett öppet nick men det har jag inte använt här.
Olika nick i olika trådar går.
Men...man känner ofta igen folk och det krävs inte många ord för det..
Good morning (24?) Inget specifikt mot ditt anonyma Nick. En kompis har uppdaterat. Yes, flera konton och mailadresser existerar precis som du är inne på... I en gammal tråd efterfrågas t o m hur skapa.... flera konton flera Nick. Update ja minsann - och precis som man känner igen folk känner man igen fenomen... Vissa "backar upp" sin åsikt 2no matter what
och beskyller samtidigt andra skribenter för sitt eget beteende i en slags dimridå. Skapar oreda. Det var nog jag som allra först vid klarsynt mothugg av ny skribent påstods vara samma person som nykomlingen är värt att nämna. Min meningsmotståndare kunde helt enkelt inte "ta" nya perspektiv. Stoppar en tråds flöde.
Light misstanke om flera Nick än ett handlade
aldrig om någons objections från min sida. Sånt ska alla vara beredda på! Känsliga ämnen debatteras. Annars har man inget att göra på ett forum. Det går såklart inte hänvisa till flera Nick så snart debatten tar emot lite.
Däremot måste vara tillräckligt högt till tak påtala iakttagelser som med lite research visar sig kunna stämma.
Intuition är bra både gällande känna igen folk och uppmärksamma ojusta metoder.
Tack för att du skrev! Vilket gav chansen till ett litet klargörande :)