Elefantmannen2 skrev 2022-06-12 14:28:53 följande:
Du vill gå så långt som att utmåla mig med personlighetsstörning för att få in din fyrkantiga kloss i det runda hålet? Samma person som korshänvisar till sig själv under andra nick i rent schizofren anda vill diagnosticera andra? För att hantera en otrohet måste den för upptäckas, eller hur. Och det är det jag diskuterar. Så, jag frågar igen, hur ska det upplysa mig i ena ämnet att läsa om konsekvenser av det? Du beter dig inte bara ologiskt och ohederligt åt i argumentationen, det här tramset är rent obehagligt. Jag kommer inte att svara på något från något av dina nick.
Vår diskussion blir givet c'est fini när du konsekvent vägrar tillföra något av värde. Det vill säga något i trådens ämne istället för allt runt-omkring-trams du upptar tiden med.
Insinuerar varken det ena eller det andra eller personlighetsstörning hos någon. Det är upp till var och en att professionellt gå igenom en mer tillförlitlig Bucket List än här tillsammans med en legitimerad terapeut. Om personen ifråga går på något särskilt spår gällande sitt otrohetsmönster. Det är inget jag tar ställning till mer på djupet. Vare sig lekmannamässigt eller professionellt i ett öppet forum!
Kör med Ett Nick eller rättare sagt En Anonym Signatur. Stärker knappast mina påståenden med hjälp av en adderad Signatur som jag "fuskat mig fram till". Därav är det omöjligt för mig att korshänvisa till mig själv under "andra nick". Återigen landar mycket i det här tvivelaktiga sidospåret till dialog på dagisnivå typ: "Han som sa det han va' det". Något för Herrn att eventuellt begrunda vad gäller dubbla Nick/Signaturer?
Noterade faktiskt när du ändå berör saken, En särskild skribent som "i stridens hetta" förmodligen körde med dubbla Anonyma Signaturer i tråden; argumenten tröt. Emellertid gick "strategin" om intet. Observanta skribenter tog udden av manövern.
Slutligen för du en återkommande fråga som jag uppfattar TS faktiskt aldrig berört. Själva UPPTÄCKTEN. Om/När/Hur en otrohetsaffär uppdagas. Endast
en delfråga som trådskaparen hittills inte lyft. Din argumentation blir om än intressant mycket ensidig. På något sätt vill du närmast banka in din enmansfråga i oss alla som kikar in i tråden. Vad står agerandet för? Om du vill diskutera vidare med andra debattörer, säg gärna något om varför just det momentet fastnat?