40+ Gravid
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Cinapuffen (går inte att citera), vad tråkigt, förstår hur det känns. Jag var med om samma i julas, plussade på julafton och hann bli riktigt glad men några dagar senare kom mensen. Du verkar ju ha lätt för att bli gravid i alla fall så det dröjer nog inte längre förrän du får ett plus som håller i sig! =D
Hej alla
hur går det för er?
Min temp har de senaste dagarna börja sjunka så nu väntar jag på mensen som borde komma imorgon så får det bli nya tag efter det.
Hej alla
hur går det för er?
Min temp har de senaste dagarna börja sjunka så nu väntar jag på mensen som borde komma imorgon så får det bli nya tag efter det.
Ser inte så ljust ut, BIM-1
Orkar inte...
Jag har funderingar på att köpa CB fertilitetsmonitor. Men vet inte om det kanske är onödigt med tanke på att vi har samlag i stort sett dagligen. Tänker att dom är dyra och vi kan typ inte ha mer sex än vi har, haha! Hur gör ni andra?
Jag har funderingar på att köpa CB fertilitetsmonitor. Men vet inte om det kanske är onödigt med tanke på att vi har samlag i stort sett dagligen. Tänker att dom är dyra och vi kan typ inte ha mer sex än vi har, haha! Hur gör ni andra?
Ser inte så ljust ut, BIM-1
Orkar inte...
Ja det lutar nog mot att strunta i ÄL-test. Vet inte om tempa fungerar så bra för mig. Min temp brukar hoppa hit och dit. Har ofta en temp runt 38. Vet inte om det har att göra med min kroniska smärta i kroppen.