• MajaSv

40+ Gravid

Hejsan!  
    finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?

• Svar på tråden 40+ Gravid
  • Brallans
    Cinapuffen skrev 2022-03-29 08:40:07 följande:

God morgon allihopa! {#emotions_dlg.flower} Här började jag morgonen med en blinkande gubbe på ÄL-testet. Så tydligen blir det ägglossning snart! Solig Är på CD 14.

Härligt :) 
  • MajaSv

Jag gjorde ett neg gravtest 10 dagar innan bim,  läste någonstans att man kunde testa med tidigt test 6 dagar efter äl, min fråga är, har någon av er testat så tidigt någongång? ibland känns det absolut inte som om jag skulle vara gravid, medans de ibland är väldigt bubbligt i magen & jag känner mig uppblåst Obestämd  någon som har erfarenhet? 

• MajaSv

Jag tränar jumping fitness, de ska man inte göra om man är gravid, därför jag testade så tidigt Oskyldig

• Lilleplutt2022

MajaSv låter lite för tidigt i mina öron. Ägget fastnar normal sett 6-10 dagar efter befruktning som gör att kroppen börjar producera hcg hormonet som i sin tur ger ett positivt utslag på stickan. Lycka till!

• Cinapuffen

Woho! Startade morgonen med en snabbis med sambon. Och det kändes ännu bättre när jag sedan fick fast glad gubbe på ÄL-testet. Tungan ute Äntligen kan man börja räkna ner till BIM känns det som. Solig

• Lilleplutt2022
    Cinapuffen skrev 2022-03-31 06:37:37 följande:

Woho! Startade morgonen med en snabbis med sambon. Och det kändes ännu bättre när jag sedan fick fast glad gubbe på ÄL-testet. Tungan ute Äntligen kan man börja räkna ner till BIM känns det som. Solig

Asså du fick verkligen den bästa starten man kan få!Skrattande Lycka till! Hjärta
  • Cinapuffen
    Lilleplutt2022 skrev 2022-03-31 06:39:11 följande:
    Asså du fick verkligen den bästa starten man kan få!Skrattande Lycka till! Hjärta
    Ja visst! Skrattande Tack och detsamma! Hjärta
Svar på tråden 40+ Gravid