40+ Gravid
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
God morgon allihopa! Här började jag morgonen med en blinkande gubbe på ÄL-testet. Så tydligen blir det ägglossning snart!
Är på CD 14.
Cinapuffen :
åh va härligt. Heja heja
Sofian 81: Åh förstår. Håller tummarna att dippen inte va mens.
Jag gjorde ett neg gravtest 10 dagar innan bim, läste någonstans att man kunde testa med tidigt test 6 dagar efter äl, min fråga är, har någon av er testat så tidigt någongång? ibland känns det absolut inte som om jag skulle vara gravid, medans de ibland är väldigt bubbligt i magen & jag känner mig uppblåst någon som har erfarenhet?
Jag tränar jumping fitness, de ska man inte göra om man är gravid, därför jag testade så tidigt
MajaSv låter lite för tidigt i mina öron. Ägget fastnar normal sett 6-10 dagar efter befruktning som gör att kroppen börjar producera hcg hormonet som i sin tur ger ett positivt utslag på stickan. Lycka till!
Woho! Startade morgonen med en snabbis med sambon. Och det kändes ännu bättre när jag sedan fick fast glad gubbe på ÄL-testet. Äntligen kan man börja räkna ner till BIM känns det som.
Woho! Startade morgonen med en snabbis med sambon. Och det kändes ännu bättre när jag sedan fick fast glad gubbe på ÄL-testet. Äntligen kan man börja räkna ner till BIM känns det som.