40+ Gravid
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hoppas 2012, ser ev något svagt på den nedre bilden, hur har det gått?
Nu har äl passerat och den låååånga väntan börjar. Tror vi lyckades hyfsat bra med tajmingen dock =D
Hur går det för er andra?
Hoppas 2012, ser ev något svagt på den nedre bilden, hur har det gått?
Nu har äl passerat och den låååånga väntan börjar. Tror vi lyckades hyfsat bra med tajmingen dock =D
Hur går det för er andra?
Nu råder ingen tvekan längre! Blir den bästa julklappen jag någonsin fått.
Håller tummarna för er andra!
Nu råder ingen tvekan längre! Blir den bästa julklappen jag någonsin fått.
Håller tummarna för er andra!
Äl +6 eller 7 idag och fick världens tempdipp =O Har inte haft de i någon av de tidigare cykler då jag tempat, kan det vara ett bra tecken eller är dippen för extrem? Är lite orolig för problem med hormonbalansen.. Har inga gravsymptom öht så är inte jättehoppfull.
Ni andra som tempar, har ni erfarenhet av imlantationsdippar?
Äl +6 eller 7 idag och fick världens tempdipp =O Har inte haft de i någon av de tidigare cykler då jag tempat, kan det vara ett bra tecken eller är dippen för extrem? Är lite orolig för problem med hormonbalansen.. Har inga gravsymptom öht så är inte jättehoppfull.
Ni andra som tempar, har ni erfarenhet av imlantationsdippar?
Hej tjejer
fick ett tungt besked här i tisdags. Jag är v 9 men fostret har avstannat i v 5.
Det gör så ont i mitt hjärta och själ.
Vi ska tillbaka nästa torsdag igen för att kolla en gång till. Men 99% ett MA. Fick missfall i nov också Så nu känns det hopplöst.
Vill bara börja om snabbt igen och lägga detta bakom mig.
Ser framemot ett tredje gången gillt nu.
Har någon något tips på att förbättra kvaliteten på äggen. För jag gissar att det är det som är problemet.
Jag och min man äter nyttigt och tar kosttillskott
Han tar: Zink, magnesium, d3vitamin, omega3 och rosenrot.
jag tar som Gravid nu: folsyra, d3vitamin, omega3, magnesium.
innan jag blev gravid åt jag Oxå rosenrot och även bidrottninggele fast inte båda samtidig.
vad kan man göra mer?
Cinapuffen
Grattis va roligt att se att du plussat