40+ Gravid
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Cinapuffen: Förstår din känsla. Men förhoppningsvis är kroppen mer inställd på gravid denna gång när den va så nära sist. Hoppet ökar lite mer iaf.
Jag hänger kvar i mitt lilla hopp om att det ff är något därinne som växer. Har tillit till att symtomen avtog och det bara är normalt. Känner mig mer gravid idag än förra veckan när allt stannade av eller alla symtom försvann.
MariaNathalie, tyvärr försvann alla symptom och tempen sjönk till normala nivåer för perioden. Inväntar mensen idag eller senast imorgon. Nu är magkänslan att jag verkligen inte är gravid. Har beställt Q10 för att testa inför kommande försök, ska tydligen kunna förbättra äggkvaliten sägs det =D
Är liiite besviken men också helt införstådd med att det (om det ens blir någon graviditet) kommer att ta tid. Räknar med minst 5-6 månader till innan jag ger upp ;)
Hur tidigt/långt efter äl kände ni av att ni va gravida ni som nyligen varit de? själv har man ju glömt, så går bara å väntar å väntar på att de ska ev kännas något
Halloj alla,
Hur går det för er? sj går jag och väntar på ÄL som borde vara i början på denna vecka
Halloj alla,
Hur går det för er? sj går jag och väntar på ÄL som borde vara i början på denna vecka
Halloj alla,
God morgon allihopa! Här började jag morgonen med en blinkande gubbe på ÄL-testet. Så tydligen blir det ägglossning snart!
Är på CD 14.
God morgon allihopa! Här började jag morgonen med en blinkande gubbe på ÄL-testet. Så tydligen blir det ägglossning snart!
Är på CD 14.