• MajaSv

40+ Gravid

Hejsan!  
    finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?

• Svar på tråden 40+ Gravid
  • Brallans
    Cinapuffen skrev 2022-03-31 06:37:37 följande:

Woho! Startade morgonen med en snabbis med sambon. Och det kändes ännu bättre när jag sedan fick fast glad gubbe på ÄL-testet. Tungan ute Äntligen kan man börja räkna ner till BIM känns det som. Solig

Haha samma här fast inatt när min man kom hem då jag hade tempdipp igår, tur det för imorse var tempen uppe igen och nästan alla ÄL symptom borta.. bättre en gång en ingen gång.. 
  • Cinapuffen
    Brallans skrev 2022-03-31 10:31:02 följande:
    Haha samma här fast inatt när min man kom hem då jag hade tempdipp igår, tur det för imorse var tempen uppe igen och nästan alla ÄL symptom borta.. bättre en gång en ingen gång.. 
    Härligt! Då håller vi tummarna! Hjärta
  • Sofian81

Kan fortfarande inte citera inlägg, men härligt att flera av er verkar har passerat äl och nu bara har väntan kvar =D 

Här kom mensen och är inne på sista dagen idag, sen börjar väntan på äl. Hoppas på att den kommer tidigt som förra månaden, då blir det under en bra jobbvecka. Jobbar skift, så det är inte varje månad det funkar med tajmingen. Har börjat ta q10-tillskott och hoppas att det kommer göra skillnad! =D

• MaddeBreli

Väntar på äl, borde va här runt 7:e. Tar ni något tillskott? Jag tar bidrottninggele, natalben och munkpeppar. Har oddsen mot mig då jag fått bekräftat att jag är i förklimakteriet... men hoppas ju såklart! 
  • MajaSv

Igår hade jag mild mensvärk i nedre delen av magen och i ländryggen, idag har jag inte känt något, men har ikväll fått en lite brännande känsla i brösten, dom spänner inte, men dom ?känns? Tungan ute 
    har bim 7/3 så nu håller jag tummarna på att jag inte bara inbillar mig {#emotions_dlg.flower}

• Cinapuffen
    MaddeBreli skrev 2022-03-31 18:47:50 följande:
    Väntar på äl, borde va här runt 7:e. Tar ni något tillskott? Jag tar bidrottninggele, natalben och munkpeppar. Har oddsen mot mig då jag fått bekräftat att jag är i förklimakteriet... men hoppas ju såklart! 
    Jag tar inget sånt annat än de vitaminer jag alltid tar pga magoperation. Glad Håller tummarna att det går vägen för dig trots förklimakteriet! Hjärta
  • Cinapuffen
    MajaSv skrev 2022-04-01 23:41:08 följande:

Igår hade jag mild mensvärk i nedre delen av magen och i ländryggen, idag har jag inte känt något, men har ikväll fått en lite brännande känsla i brösten, dom spänner inte, men dom ?känns? Tungan ute 
    har bim 7/3 så nu håller jag tummarna på att jag inte bara inbillar mig {#emotions_dlg.flower}

Låter ju lovande! Solig När tänker du börja testa? 
  • MajaSv
    Cinapuffen skrev 2022-04-03 09:42:50 följande:
    Låter ju lovande! Solig När tänker du börja testa? 
    Testade neg idag Rynkar på näsan men molandet i mage & rygg kommer och går ff, är väll mensen som är på väg antar jag Förvånad
  • MaddeBreli

Tack snälla, ja man vill ju att det ska gå vägen för oss alla här i tråden!

Tycker precis som dom flesta här att tiden mellan äl och bim är fruktansvärd,  alla symptom som är typ likadan vid både pms o graviditet..

Svar på tråden 40+ Gravid