40+ Gravid
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hej!
Också bim på fredag, hoppas för oss alla!
Hej!
Också bim på fredag, hoppas för oss alla!
Det som avviker denna månaden är att jag har mkt högre temp än jag brukar ha efter äl, haft mer flytningar och molande värk i magen typ..
själv då?
Alltså jag har symptom.. mensvärk sen några dagar efter äl..yrsel..svullna vårtgårdar.. huvudvärk..
Men jag är helt övertygad om att jag är skengravid! Tänker att det är kraftig pms bara..
Förmodligen för att jag inte vågar hoppas.
När ska ni börja testa? Och isåfall vilka tester använder ni er av?
Det som avviker denna månaden är att jag har mkt högre temp än jag brukar ha efter äl, haft mer flytningar och molande värk i magen typ..
själv då?
Alltså jag har symptom.. mensvärk sen några dagar efter äl..yrsel..svullna vårtgårdar.. huvudvärk..
Men jag är helt övertygad om att jag är skengravid! Tänker att det är kraftig pms bara..
Hur går det? Nån som har spännande symptom eller testat sig? Jag testade med babyplan testa tidigt i morse men det var så negativt som det kunde bli.. borde egentligen vänta til sj bim dagen som är på fredag. Noll tålamod har jag! Tycker mina sk symptom stannat av lite också..
Pepp till er alla!
Hur går det? Nån som har spännande symptom eller testat sig? Jag testade med babyplan testa tidigt i morse men det var så negativt som det kunde bli.. borde egentligen vänta til sj bim dagen som är på fredag. Noll tålamod har jag! Tycker mina sk symptom stannat av lite också..
Pepp till er alla!
Pepp till er alla!
Jag valde att testa idag, mensen hade fortsatt inte kommit men det var som jag misstänkte negativt. Sorliga är att jag inte ens gråter längre när jag ser svaret, jag blir bara tom och trött på det hela.
Maddebreli och Brallans:
Hoppas innerligt och håller tummarna att ni får plussat imorgon när ni testar er!