• MajaSv

40+ Gravid

Hejsan!  
    finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?

• Svar på tråden 40+ Gravid
  • Cinapuffen
    Brallans skrev 2022-03-09 15:23:13 följande:
    Aldrig varit med om det själv men skickar lite positiva kramar att det är ett gott tecken på graviditet! 
    Tack! Solig Det visar sig efter helgen tänker jag. 
  • Vinnie83
    Bella41 skrev 2022-03-09 12:55:59 följande:
    Jag äter 2 tabletter om dagen från mensens första dag till positivt ägglossningstest Glad
    Är tabletter bättre än flytande? Har beställt flytande nu men osäker på.hur mycket vi ska ta. För era karlar äter väl också? Eller är det bara ki tjejer som tar?
  • Bella41
    Vinnie83 skrev 2022-03-09 21:11:15 följande:
    Är tabletter bättre än flytande? Har beställt flytande nu men osäker på.hur mycket vi ska ta. För era karlar äter väl också? Eller är det bara ki tjejer som tar?
    Jag har bara kört tabletterna, tycker dom är enklast Glad Är bara jag som äter dom också.
  • MariaNathalie

äl+ 7 nu. Seeeegt. Vill ju veta om någon har boat in sig nu. Ska försöka hålla mig å testa Tills onsdag. Har bim
    runt 16-17. 
    Får se om jag klarar å vänta 

• Brallans
    MariaNathalie skrev 2022-03-10 16:24:32 följande:

äl+ 7 nu. Seeeegt. Vill ju veta om någon har boat in sig nu. Ska försöka hålla mig å testa Tills onsdag. Har bim
    runt 16-17. 
    Får se om jag klarar å vänta 

Jag har äl+6 idag, förstår att det känns segt :) 
  • MariaNathalie
    Brallans skrev 2022-03-10 16:51:15 följande:
    Jag har äl+6 idag, förstår att det känns segt :) 

Hihi ja. 

hur mår du? Några symtom? 

• Brallans
    MariaNathalie skrev 2022-03-10 18:21:34 följande:

Hihi ja. 

hur mår du? Några symtom? 

Denna månad har jag räknat bort helt, ätit smärtstillande sen i söndags då jag ramlade och bröt 2 revben så chansen är nog minimal denna månaden men nya tag nästa :) 

själv då?

• Sofian81

Går mot tidigare äl än väntat denna månad och självklart är min man borta under just de dagarna. Allt hänger på om jag får positivt på äl-test idag eller imorgon, men med tanke på stegring hittills på stickorna blir det sannolikt idag och äl på söndag. Aldrig förr hoppats på att INTE få positivt äl-test, hahaha! Blir äl däremot på måndag så hinner vi =D 

Jobbigt att missa en månad..

• Brallans
    Sofian81 skrev 2022-03-11 08:02:11 följande:

Går mot tidigare äl än väntat denna månad och självklart är min man borta under just de dagarna. Allt hänger på om jag får positivt på äl-test idag eller imorgon, men med tanke på stegring hittills på stickorna blir det sannolikt idag och äl på söndag. Aldrig förr hoppats på att INTE få positivt äl-test, hahaha! Blir äl däremot på måndag så hinner vi =D 

Jobbigt att missa en månad..

Håller tummarna för att ni kan pricka in det :) 
  • Sofian81
    Brallans skrev 2022-03-11 09:17:31 följande:
    Håller tummarna för att ni kan pricka in det :) 
    Tack! Testade nu på morgonen och det var inte helt positivt, men nästintill, ska testa ikväll igen och hoppas att ägget håller sig kvar till måndag =D
Svar på tråden 40+ Gravid