40+ Gravid
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
äl+ 7 nu. Seeeegt. Vill ju veta om någon har boat in sig nu. Ska försöka hålla mig å testa Tills onsdag. Har bim
runt 16-17.
Får se om jag klarar å vänta
äl+ 7 nu. Seeeegt. Vill ju veta om någon har boat in sig nu. Ska försöka hålla mig å testa Tills onsdag. Har bim
runt 16-17.
Får se om jag klarar å vänta
Hihi ja.
hur mår du? Några symtom?
Hihi ja.
hur mår du? Några symtom?
Denna månad har jag räknat bort helt, ätit smärtstillande sen i söndags då jag ramlade och bröt 2 revben så chansen är nog minimal denna månaden men nya tag nästa :)
själv då?
Går mot tidigare äl än väntat denna månad och självklart är min man borta under just de dagarna. Allt hänger på om jag får positivt på äl-test idag eller imorgon, men med tanke på stegring hittills på stickorna blir det sannolikt idag och äl på söndag. Aldrig förr hoppats på att INTE få positivt äl-test, hahaha! Blir äl däremot på måndag så hinner vi =D
Jobbigt att missa en månad..
Går mot tidigare äl än väntat denna månad och självklart är min man borta under just de dagarna. Allt hänger på om jag får positivt på äl-test idag eller imorgon, men med tanke på stegring hittills på stickorna blir det sannolikt idag och äl på söndag. Aldrig förr hoppats på att INTE få positivt äl-test, hahaha! Blir äl däremot på måndag så hinner vi =D
Jobbigt att missa en månad..