40+ Gravid
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Har precis fyllt 41 (igår) och är på sjunde försöket att få en liten sladdis :) Har två barn med mannen sen innan och blev gravid på första försöket båda de gångerna. Det var dock 10 resp 8 år sedan så nu tar det såklart lite längre tid :) Kul att vi är flera över 40 som försöker! Hoppas så mycket på att mars är vår månad!
Godmorgon tjejer
idag gick tempen upp och igår hade jag äl smärtor i magen, höfterna och ländryggen. Fick det när jag va på affären. Gick knappt att gå?.
Så nu har man passerat dagen då något magiskt sker.
Känns så skönt när äl är klart. Och dagarna till bim ska räknas ner? Så spännande och pirrigt.
Jag känner mig så taggad och förväntansfull?
ska bli kul och följas åt?
mitt bim blir runt 16-17/3 <3
Godmorgon tjejer
idag gick tempen upp och igår hade jag äl smärtor i magen, höfterna och ländryggen. Fick det när jag va på affären. Gick knappt att gå?.
Så nu har man passerat dagen då något magiskt sker.
Känns så skönt när äl är klart. Och dagarna till bim ska räknas ner? Så spännande och pirrigt.
Jag känner mig så taggad och förväntansfull?
ska bli kul och följas åt?
mitt bim blir runt 16-17/3 <3
Hej!
Vad roligt med en tråd för oss "äldre" haha.
Jag blir 40 om några veckor och har två barn sen tidigare äktenskap.
Blev gravida försök 1 med min fästman men slutade i MA v 13 (okt) och sen dess har det inte blivit nått, vilket känns jobbigt då jag har otroligt lätt för att bli gravid.
Känner av min ÄL extremt och har precis den nu denna veckan. Vi har sex flera ggr om dagen alltid så missar heller ingen ÄL.
BIM 18/3 då blir det 3 försöket sen vi förlorade förra bebisen.
Hej!
Vad roligt med en tråd för oss "äldre" haha.
Jag blir 40 om några veckor och har två barn sen tidigare äktenskap.
Blev gravida försök 1 med min fästman men slutade i MA v 13 (okt) och sen dess har det inte blivit nått, vilket känns jobbigt då jag har otroligt lätt för att bli gravid.
Känner av min ÄL extremt och har precis den nu denna veckan. Vi har sex flera ggr om dagen alltid så missar heller ingen ÄL.
BIM 18/3 då blir det 3 försöket sen vi förlorade förra bebisen.
Tempen gick upp imorse, BIM 17/18/3 enligt appen? det var tur jag lyssnade på kroppen och tempade för annars hade jag missat ÄL denna månad då den var beräknad enligt appen till söndag.
Jag är 44 år och gravid och vet inte riktigt vad jag skall göra.
så himla roligt att de är ett gäng som är i samma ålder som siktar på en graviditet :)
själv är jag så nojjig över min ålder, att mina ägg ska vara dåliga, jag har varit gravid för ca 2 år sen, men då blev de ett mf. Har också haft lätt att bli gravid innan, så Jag hoppas verkligen att de plussar snart :)