40+ Gravid
Hej
Jag fyller 40 i maj
vi är inne på 4:e försöket nu.
Hej
Jag fyller 40 i maj
vi är inne på 4:e försöket nu.
Jag har kört CB digital och tar rosenrot, folsyra, magnesium, D och E vitamin . B12 och B 6.
Mannen äter rosenrot, D vitamin, magnesium och Zink.
vi blev gravida på första försöket i nov men slutade i MF tyvärr:
så Nu håller vi tummarna att det tar sig denna gång.
ska bli kul och följas åt
Godmorgon tjejer
idag gick tempen upp och igår hade jag äl smärtor i magen, höfterna och ländryggen. Fick det när jag va på affären. Gick knappt att gå?.
Så nu har man passerat dagen då något magiskt sker.
Känns så skönt när äl är klart. Och dagarna till bim ska räknas ner? Så spännande och pirrigt.
Jag känner mig så taggad och förväntansfull?
ska bli kul och följas åt?
mitt bim blir runt 16-17/3 <3
God morgon tjejer! Jag kunde inte låta bli att testa imorse. Är egentligen för tidigt, är på ÄL +7-9 bara. Har så många gravtest från testlagret hemma så tänkte att det gör inget om jag slösar. Är visserligen inga testa tidigt test men tyckte mig ana en svaaag skugga. Hoppas på att den är starkare om några dagar.
Hoppas ni haft en fin helg!
Åh hejja hejja plusset...
ÄL bekräftad för mig i fredags nu, men jag var igår med om en olycka så jag har fått utskrivet smärtstillande som jag ska ta så känns som en dålig miljö för att hoppas på ett plus denna månad.
äl+ 7 nu. Seeeegt. Vill ju veta om någon har boat in sig nu. Ska försöka hålla mig å testa Tills onsdag. Har bim
runt 16-17.
Får se om jag klarar å vänta
Hihi ja.
hur mår du? Några symtom?
Sofian81: Håller tummarna. Va likadant för mig denna månad när min man va borta men vi lyckades tajma in det perfekt. Hoppas på samma för er
cinapuffen: Grattis
Äl+ 9 idag
har införskaffat ett ultra tidigt digitalt test från clearblue och tänkte testa imorgon. Super taggad och super nervös.
Kanske Är för tidigt. Men det fanns två i förpackningen så får testa på äl+ 12 Oxå om det inte visar imorgon.
någon som testat med dem?