• MajaSv

40+ Gravid

Hejsan!  
    finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?

• Svar på tråden 40+ Gravid
  • Cinapuffen
    Sofian81 skrev 2022-03-11 11:10:53 följande:
    Tack! Testade nu på morgonen och det var inte helt positivt, men nästintill, ska testa ikväll igen och hoppas att ägget håller sig kvar till måndag =D
    Håller tummarna för att det går vägen! Solig
  • Cinapuffen

Tog gravtest imorse på BIM -1 och det visade svaaagt streck på testlagret och inget alls på RFSU. Chansade och tog ett CB digital early och det stod gravid! Skrattande Hjärta Känns så overkligt!

• Sofian81
    Cinapuffen skrev 2022-03-11 12:05:55 följande:

Tog gravtest imorse på BIM -1 och det visade svaaagt streck på testlagret och inget alls på RFSU. Chansade och tog ett CB digital early och det stod gravid! Skrattande Hjärta Känns så overkligt!

Wow, stort grattis!! Vad underbart =D Har du några symptom?
  • Cinapuffen
    Sofian81 skrev 2022-03-11 12:40:08 följande:
    Wow, stort grattis!! Vad underbart =D Har du några symptom?
    Tack! Solig Jag har nog alla tänkbara symtom, haha! Men framförallt ömma bröst, sjukt lukt- och smaksinne, svullen mage, stickningar i tjejmagen, fryser och svettas om vartannat, trött, smärtor lite varstans. Skrattande
  • MariaNathalie

Sofian81: Håller tummarna. Va likadant för mig denna månad när min man va borta men vi lyckades tajma in det perfekt. Hoppas på samma för er 

cinapuffen: Grattis 

• Sofian81
    MariaNathalie skrev 2022-03-11 13:53:09 följande:

Sofian81: Håller tummarna. Va likadant för mig denna månad när min man va borta men vi lyckades tajma in det perfekt. Hoppas på samma för er 

Tack! Ja, skulle vara så himla typiskt om man missade. Känns dessutom som en "bra" äl med tydliga symptom, om man nu kan dra den slutsatsen :) 

Tur att ni hann, hoppas du får ett plus!
  • Brallans
    Cinapuffen skrev 2022-03-11 12:05:55 följande:

Wihoo GRATTIS :) 
  • Cinapuffen
    MariaNathalie skrev 2022-03-11 13:53:09 följande:

Brallans skrev 2022-03-11 14:58:51 följande:
    Wihoo GRATTIS :) 

Tackar! Solig
  • Brallans

Hej alla 

Jag håller ju på och tempar och var ju supertaggad för att få min första månadskurva för att ha för nästa månad, i söndags förra helgen så bröt jag ju två revben och äter ju smärtstillande men har fortsatt tempa, frågan är ju om man helt måste utesluta kurvan eller om ändå kan använda den som grund.. någon som har erfarenhet?

• MariaNathalie

Äl+ 9 idag 
    har införskaffat ett ultra tidigt digitalt test från clearblue och tänkte testa imorgon. Super taggad och super nervös. 
    Kanske Är för tidigt. Men det fanns två i förpackningen så får testa på äl+ 12 Oxå om det inte visar imorgon. 

någon som testat med dem? 

Svar på tråden 40+ Gravid