40+ Gravid
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
MariaNathalie, äter du t.ex Mitt Val Kvinna då eller har du plockat ihop allt själv? :)
wow dagligen de va inte dåligt ????, vi kör också första försöket denna månaden men inte varje dag haha
wow dagligen de va inte dåligt ????, vi kör också första försöket denna månaden men inte varje dag haha
skulle vara glad gubbe inte massa ???
Haha nej det behöver ni ju inte fundera på iaf det är ju rätt skönt faktiskt, förra gången vi försökte var jag helt maniskt när jag höll på och tempade och körde äl test, ska försöka undvika det denna gång
Haha nej det behöver ni ju inte fundera på iaf det är ju rätt skönt faktiskt, förra gången vi försökte var jag helt maniskt när jag höll på och tempade och körde äl test, ska försöka undvika det denna gång
Ja jag misstänker att jag kommer följa min temp lika maniskt denna gång med
Ja det förstår jag, är du nära BIM?
Ja jag misstänker att jag kommer följa min temp lika maniskt denna gång med
Ja det förstår jag, är du nära BIM?
Har precis fyllt 41 (igår) och är på sjunde försöket att få en liten sladdis :) Har två barn med mannen sen innan och blev gravid på första försöket båda de gångerna. Det var dock 10 resp 8 år sedan så nu tar det såklart lite längre tid :) Kul att vi är flera över 40 som försöker! Hoppas så mycket på att mars är vår månad!