40+ Gravid
En liten fråga ni son har använt bisolvon. Hur länge använde ni det och när? Hur mycket tog ni om dagen?
En liten fråga ni son har använt bisolvon. Hur länge använde ni det och när? Hur mycket tog ni om dagen?
Hejsan. Denna väntan är så jobbig. Jag fick rosa på toalettpappret den 8de och 9de och enligt min app skulle mensen komma igår. Mår lite lätt illa och har mensvärk. Stickningar I magen igår kväll. Mensen lyser med sin frånvaro. Negativ på graviditetstest. Jag har aldrig varit med om att mensen hoppat över ngn gång på mig. Att den varit ngn dag sen har hänt förut men hoppas så på ett plus. Tänker att det rosa på toalettpappret var nidis som kom. Vet att sist jag plussade när jag fick sonen så visade det sig väldigt svagt på stickan i flera dagar innan det blev starkare. Så jag kanske är låghormonare eller så vill mensen helt klart inte komma.
Jag använder clearblue advanced ägglossningstest, igår visade den en ring & idag visar den fast gubbe, de kom alltså aldrig någon blinkande gubbe, har de blivit så för någon av er?