• Vienna20

Gravid med bf november 2022

Plussade i förrgår, och enligt egna beräkningar så är bf 2/11-2022. Inser att det kanske inte är så många som fått plus ännu, utan många som befinner sig i slutet på oktober, men är du som jag och kanske plussat och har lite längre cykler än 28 dagar så kanske det finns flera som har fått plus och är beräknade i början av november ???? Om inget annat trillar det troligen in flera blivande mammor rätt snart 

Eftersom det är så jätte tidigt fortfarande så vore det så skönt att ventilera tankar, oro, glädje med fler i samma situation! 

• Svar på tråden Gravid med bf november 2022
  • Cinapuffen
    sofia2022 skrev 2022-03-13 13:37:30 följande:

I fredags fick jag en liten blödning, färskt blod, det var inte mycket men det var blod,  och nu är jag rädd, så rädd efter vårt förra MA! I torsdags visade stickan att jag var gravid 2-3 och i morse visade stickan starkt plus och den hade slagit om till 3+, vad tror Ni? Vi längtar efter dig flingan, kämpa Skäms

Det låter ju bra att det slagit om och visar så starkt dessutom. Blödningar kan ju vara vänliga under graviditeten. Men förstår din oro. Hjärta
  • Laktrisens

Idag har jag blödit lite varje gång jag gått på toa så hoppet är typ ute här, men vi får väl se hur de utvecklar sig!

• sofia2022
    Laktrisens skrev 2022-03-13 19:16:13 följande:

Idag har jag blödit lite varje gång jag gått på toa så hoppet är typ ute här, men vi får väl se hur de utvecklar sig!

Vilken vecka är du i? 
  • JessicaJKM

Plussade för ca 1 vecka sen nu, har väl räknat ut att jag bör vara i v 6 nu så ett november barn blir det mest troligt! Först föderska här men varit gravid 2 gånger innan och gjort abort.

• Dalarna91

Sofia2022; vad hade du för symtom när du hade ma? Är livrädd det har hänt hos mig. 

• Butembobaby

Det verkar tyvärr bli upprepning av Januari för mig Rynkar på näsan

Började blöda i morse, och testen är nu helt blanka igen. 

Känns så jävla orättvist att man ska behöva gå igenom det här igen. 

Lycka till allihop Hjärta

• Chilins
    Butembobaby skrev 2022-03-14 07:34:23 följande:

Det verkar tyvärr bli upprepning av Januari för mig Rynkar på näsan

Började blöda i morse, och testen är nu helt blanka igen. 

Känns så jävla orättvist att man ska behöva gå igenom det här igen. 

Lycka till allihop Hjärta

åh nej vad tråkigt? Många kramar Hjärta
  • sofia2022
    Dalarna91 skrev 2022-03-14 07:07:22 följande:

Sofia2022; vad hade du för symtom när du hade ma? Är livrädd det har hänt hos mig. 

Fick en liten blödning i trosskyddet, inte mycket alls
  • sofia2022
    Laktrisens skrev 2022-03-14 06:37:40 följande:

Sofia2022 jag är i vecka 6 (5+3)

Håller tummarna att allt går vägen, när har du vul? Skäms
Svar på tråden Gravid med bf november 2022