klyban skrev 2024-09-23 12:00:01 följande:
Som du förstår, det är dina idéer du gett och får ta ansvar för.
Och det är samma sak som du brukar säga, som du först säger , DET HAR JAG INTE SAGT, och sen upprepar du just vad du sagt.
Och igen så berättar du att du inte vet vad inkallning är, sade du inte att du var utbildad på området och ändå upprepar du inte förstår vad att bli inkallad är i krig.
putin skiter fullständigt i vad du tycker och tror, så det är betydelselöst det du skriver.
För det som sker är att de trillar på en kniv 30-50ggr och sen kastar ut sig genom fönstret och som död.
Det är faktiskt makalöst att du inte förstår vad militär är och vad de gör med de som inte vill, rätt komiskt faktiskt.
Fast du har ju inte läst något av mina inlägg, Då kan du ju inte veta.
Vaddå förstår? Jag vet vad det är MEN jag skulle VÄGRA vad det än är. Det är EN HELT ANNAN SAK.
putin bryr väl inte sig mer om vad du skriver än vad jag skriver? Varför skulle dina ord vara viktigare? putin vet inte om NÅGON AV OSS.
Jag vet precis vad militär är, men jag VET OCKSÅ att BÅDE många ryssar o många ukrainare har rest utomlands och inte kan nås av vare sig rysk eller ukrainsk militär. Vi har som sagt ukrainare i vår församling.