Anonym (Den 3.e sidan i kriget) skrev 2024-09-17 14:33:13 följande:
Du vet inte något om någon "ide" jag skulle ha. Jag är för att fler ryssar inte lyder putte och t.ex flyttar utomlands.
Det gör inte att putte kommer hit. Jag har aldrig sagt något om "ge upp", och jag har inte sagt att "Ukraina ska lägga ned vapnen medans puttes soldater ska fortsätta använda sina"
Däremot stöder jag alla individuella ryska medborgare som vägrar lyda putte.
Vi vet vilka idéer du har och hur orimliga de är.
Och det går bara dra en slutsats att du vill putin ska segra i Ukraina och rikta blicken till Moldavien istället och sen vidare mot Sverige.
Aldrig träffat på en riktigt så naiv som du, som inbillar sig dessa idéer skulle göra saker bättre.
För steg två, så är kriget bara en smekning av döda Ukrainare, om de vinner, så är det bara början på folkmordet på Ukrainare.
Och att du inte förstår inkallat är också rätt konstigt, för dom idéerna kring det är lika konstiga.
Men inser du upprepar vilka idéer, men räcker läsa några inlägg tillbaka och vilka dessa är och hur lite putin bryr sig om dom och kommer bara fram med piskan och samtidigt låter en del av dom ramla på en kniv 50ggr och sen kasta ut sig genom fönstret som redan död.