Regeringens el-fiasko
Vem ska bygga och betala alla dessa kärnkraftverk? Vems skattepengar ska finansiera detta, då måste man ju betala skatt
En sak till som jag finner sjukligt intressant, och det är hur subventioner är så hemska och vi hört detta länge före valet.
Och nu ska det subventioneras mångfalt större, och detta är nu helt plötsligt det bästa på jorden.
Så jag ställer mig direkt frågande vad de håller på med när de har helt motpols åsikter.
Och där bara en kan vara sann, så antingen ljög som innan, eller så ljuger dom nu.
Tycker dock det är väldigt gulligt att höra halmgubben om vindkraft, som precis ingen ifrågasätter.
Men med en skillnad de är skitsura när det blåser en del och elen blir mot gratis.
Och det reser en ny fråga, vad är det som upprör dom så med vindkraftverk och att de måste komma med halmgubbar och att de är så extremt överlyckliga när det inte blåser och när det blåser så blir de arga och sura över detta.
Det är här man inser något gått allvarligt fel för dom.
Och sen ska det subventioneras extrema summor, som är alltid fel med subventioner om det inte är kärnkraft verk.
Vad är det som går så extremt snett för dom, för det ser väldigt konstigt ut med det beteendet om exakt samma sak.
För man inser ju en sak med lätthet och att subventioner är inte det allra minsta problemet, ändå påstår dom det, eller ja,ända tills det kommer kärnkraftverk.
Jag misstänker de inte har en aning vad de tycker och tänker, för den extrema skillnaden mellan samma sak, den berättar något gått sönder i sakligheten.