Regeringens el-fiasko
Har du någonting att tillägga så gör det istället för att gasta om förvrängda verkligheter och Kreml.
Övrigt har dock diskuterats i tråden och ingen ifrågasätter exempelvis Alliansens ansvar och det gäller i högsta grad även mig - som gång på gång hänvisar ansvaret till regeringar hela vägen bak till 90-talet.
Du påstår så mycket tokigheter om mig samtidigt som du minns försvinnande lite av det jag skriver - inget att bry sig om.
Man inser att du vägrar ifrågasätta de som kommer med desinformation.
Du vet desinformation som att det var sossarna som lade ned kärnkraftverken, och när det var Vattenfalls styrelse som inte såg en lönsamhet att uppgradera säkerheten på par reaktorer.
Det är där du berättar att det är viktigt att desinformationen kommer, varför det är så vet jag du aldrig kommer svara på.
Men att du har låtit den slinka förbi, det berättar det ligger som en grund tex det du nu vägrar prata om vad revisionsverken faktiskt sagt i sin helhet.
Och att kompartmentalisera bort delar som inte passar ditt narrativ, det berättar att det är ett försökt till desinformera.
Men nu ser jag du redan gett upp och att det nu visar sig inte alls säger det du vill påstå.(Men ta inte detta med mig, men vi ser hur du flyr och vore det inte bättre att ha läst det först, eller vad var anledningen att du inte tog med helheten?)