BF Juli 2021
En tråd för oss med BF i juli 2021.
En tråd för oss med BF i juli 2021.
Har BF 27 Juli, är gärna med i FB gruppen om det fortfarande finns plats. Andra barnet för mig.
Använder ni någon gravidapp? Jag har använt mig av natural cycles och den säger att jag är i vecka 4+5. Sedan laddade jag hem Preggo och den appen säger 4+3. Då blev jag lite fundersam och laddade hem Preglife som säger att jag är i vecka 4+4. Hahaha. Vilken ska man följa? Har uppgett senaste mens 20 oktober i alla appar.
Har nyss startat upp en grupp.
Skicka meddelande till mig med ditt namn o efternamn så lägger jag till dig!
Hej! Vi har en grupp för bf augusti som du gärna får vara med i. Skicka pm isf :)
Finns det någon grupp för bf juli? Isf går jag gärna med, har olika månader beroende på vilken app jag använder :)
Hej alla!
Plussade för några dagar sen och vill också jättegärna vara med i fb-grupp om det finns plats.
Tror jag har BF 31a juli ??
Hur mår ni? I natt hade jag så svårt att sova för att det värkte så i livmodern. Jag brukar knappt ha mensvärk så är inte alls van vid känslan.
Hur mår ni? I natt hade jag så svårt att sova för att det värkte så i livmodern. Jag brukar knappt ha mensvärk så är inte alls van vid känslan.
Alltså är det bara jag som är dum som tänker tanken att köpa en barnvagn under Black Friday om de finns nåt kanonerbjudande? Vet inte om man vågar de men samtidigt om de rör sig om tusenlappar känns de dumt o missa..
mår fortfarande alldeles för bra... v4+5 idag. Liiite ömma bröst och liiite molvärk, det är allt. Övertygat mig själv om att det är mf på g med tanke på att jag inte mår illa och knappt har några spt alls (vet att det kan komma senare, men har mått illa i den graviditet som blev fullgången och inte alls med mina två mf så känns hopplöst).
Jag tog ett nytt test imorse (BIM+5), övertygad om att strecket skulle vara svagare nu än vid plusset för en vecka sen. Dock var det jättestarkt, lika starkt minst som kontrollstrecket. Så nu vet jag inte vad jag ska tro. Fattar ju att det bara är att vänta och se men det är himla svårt att göra i praktiken...
mår fortfarande alldeles för bra... v4+5 idag. Liiite ömma bröst och liiite molvärk, det är allt. Övertygat mig själv om att det är mf på g med tanke på att jag inte mår illa och knappt har några spt alls (vet att det kan komma senare, men har mått illa i den graviditet som blev fullgången och inte alls med mina två mf så känns hopplöst).
Jag tog ett nytt test imorse (BIM+5), övertygad om att strecket skulle vara svagare nu än vid plusset för en vecka sen. Dock var det jättestarkt, lika starkt minst som kontrollstrecket. Så nu vet jag inte vad jag ska tro. Fattar ju att det bara är att vänta och se men det är himla svårt att göra i praktiken...