BF Juli 2021
En tråd för oss med BF i juli 2021.
En tråd för oss med BF i juli 2021.
Funderar på att boka ett privat ultraljud precis innan julen sen, så känns det också bättre att berätta för närstående att jag är gravid på julen. Har ni berättat för många att ni är gravida? En fråga också, om någon ni inte berättat för, erbjuder er till exempel ett glas vin, vad har ni för undanflykter för att inte avslöja graviditeten då? Tips?
Hej!
Funderar också så att berätta på julafton. Ganska långt kvar men känns lite speciellt att få göra det!
Hade en digital aw med jobbet men jag sa att jag gick på medicin hahah. De va ingen som fråga mer än så ????
Hade tänk säga antibiotika mot UVI
Samma här! Känns roligt att kunna visa bild och tror det blir svårt för mig att ta mig förbi julen utan någon alkohol utan att någon frågar. Är inte en som vanligtvis undviker. Än så länge har jag undvikit sammanhang med alkohol och kommer nog fortsätta med det. Är bara min man som vet än så länge.
Jag har berättat för två vänner och nu förra helgen berättade jag för mina föräldrar. Blev på telefon med kamera då vi är förkylda o dom är i riskgrupp osv men jag ville berätta för dom då jag tänkt be dom vara barnvakt vid inskrivningen osv. Sen är de jobbigt att inte berätta för sin mamma om man står nära som vi gör.
Tänkte berätta för min chef nästa vecka då jag mått rätt illa nu o vill att hon vet om nåt händer o man måste vara hemma eller åka till gyn eller nåt.
Kollegorna väntar jag lite med om jag inte börjar må sämre än jag gör.
Vad kul att du berättat! Min sambo har berättat för sin familj men jag är inte lika nära min så har inte berättat än. Vågar inte heller berätta på jobbet än. Ena chefen är en riktig skvallerbytta trots att hon har tystnadsplikt, herregud.
Finns det ngn hemlig fb grupp för oss med bf i juli?
Faniljeliv är så segt på min telefon!
Fler här som har bf runt 21 juli?
Så roligt att börja berätta för närstående! Vi har berättat för några kompisar mennoniter familjen ännu, vi tänkte också göra det på julafton om vi lyckas hålla oss till dess :)
Hur tänker ni andra kring kub, ska ni göra det? Vi har inte riktigt bestämt oss än..
Finns det ngn hemlig fb grupp för oss med bf i juli?
Faniljeliv är så segt på min telefon!
Fler här som har bf runt 21 juli?
Så roligt att börja berätta för närstående! Vi har berättat för några kompisar mennoniter familjen ännu, vi tänkte också göra det på julafton om vi lyckas hålla oss till dess :)
Hur tänker ni andra kring kub, ska ni göra det? Vi har inte riktigt bestämt oss än..
Vad mysigt att få dela!
Perfelt julklapp ju.
Jag kommer bar vara i veckan 12 kring jul.
Men kanske Tt vi berättar för familjen då!
Vilken vecka är du i?