• Nowoli

BF Juli 2021

En tråd för oss med BF i juli 2021.

• Svar på tråden BF Juli 2021
  • Jenn88

Hej! Jag får lämna denna gruppen och gå över till juni i stället. Fick se lillplutten idag. Då jag har haft ont på sidan av magen och fick brun ljusrosa flyttningar idag. Allt såg bra ut på VUL och jag fick se hjärtat ticka. Jag va så rädd att graviditeten hade satt sig fel, eller uteblivet missfall. Men så va det inte. Blev flyttad en vecka fram också. Jag önskar er alla lycka till med era graviditeter. ??

• Monii

Hej! Någon som vet om det redan finns en tråd för oss som vill stanna kvar på FL? Eller någon som funderar på att starta en?

• Monii

Hej! Någon som vet om det redan finns en tråd för oss som vill stanna kvar på FL? Eller någon som funderar på att starta en?

• LyCKa55
    Monii skrev 2020-11-13 18:52:10 följande:

Vad är det för fel på den här gruppen?
  • Monii
    LyCKa55 skrev 2020-11-13 19:48:15 följande:

Vad är det för fel på den här gruppen?

Skrev inte att det är fel på den här gruppen men det verkar inte vara många kvar och de flesta söker efter fb-grupp. Det blir då självklart lite rörigt.
  • Free mountain

Gravid med första barnet, är i vecka 7 och är beräknad till 7/7. Våran lucky number seven ????.

Symtom: Mycket onda tuttar, risig i kistan men inte illamående ännu ????.

Jag är också gärna med i FB-gruppen om någon vill bjuda in mig där?

• LyCKa55
    Monii skrev 2020-11-13 19:53:16 följande:

Skrev inte att det är fel på den här gruppen men det verkar inte vara många kvar och de flesta söker efter fb-grupp. Det blir då självklart lite rörigt.

Okej. Ja starta en annan grupp om du vill. När jag varit med i nån grupp med de andra barnen har de typ hetat som denna "BF september -14" tex
  • Värphönan
    molekyl skrev 2020-11-13 13:46:03 följande:

Hur har det gått för dig? Har du testat något mer? Styrkan på de där strecken kan ju gå upp och ner lite grann så här i början. Håller tummarna för dig. 

Fick stegring så blev först väldigt glad! Men sen har jag börjat blöda som en mens så jag tror tyvärr att det är kört :( men jag hänger kvar här tills jag är Helt säker på om det är ett mf.
  • Ciccilee

Hej allihopa:)

Jag tog test igår som visade plus. Min mens var en vecka sen. Det är mitt första barn om Det går vägen.

Har mått sjukt illa sedan dagen efter min mens skulle ha kommit, är trött och har väldigt ömma bröst.

Har ingen aning om hur jag räknar vecka eller bf?

• Norrlandsjäntan

Testade positivt igår (dagen innan BIM) då jag hade en känsla av att jag var gravid. Bf 25 Juli om allt går som det ska:)

Svar på tråden BF Juli 2021