BF Juli 2021
En tråd för oss med BF i juli 2021.
En tråd för oss med BF i juli 2021.
Hejhej!
Vad trevligt med denna grupp????. Här blev det pluss i fredags, BIM+2. Var 99,9% att det var mens på G då jag upplevde den normala ?mensvärken? samt att jag varit gravid tidigare och inte alls kände något i början. Så blev riktigt chockad när det blev två streck, och samtidigt jätteglad. Är det någon mer som upplever typ mensvärk? Ni som har gravida tidigare, har ni märkt stor skillnad på graviditeterna?
Beräknad till omkring 15/7, ca 1 vecka efter min egen födelsedag.
Hejhej!
Vad trevligt med denna grupp????. Här blev det pluss i fredags, BIM+2. Var 99,9% att det var mens på G då jag upplevde den normala ?mensvärken? samt att jag varit gravid tidigare och inte alls kände något i början. Så blev riktigt chockad när det blev två streck, och samtidigt jätteglad. Är det någon mer som upplever typ mensvärk? Ni som har gravida tidigare, har ni märkt stor skillnad på graviditeterna?
Beräknad till omkring 15/7, ca 1 vecka efter min egen födelsedag.
Hej, jag hoppar gärna in här.
Jag är 30 år och är i vecka 6 med 3:e barnet ????
Finns det någon fb grupp man kan vara med i? ????
Hej, jag hoppar gärna in här.
Jag är 30 år och är i vecka 6 med 3:e barnet ????
Finns det någon fb grupp man kan vara med i? ????
Det finns en hemlig grupp som Labella9 startat. Skriv apan till henne eller till mig så ordnar vi så att du kan vara med :)
Hej :)
Väntar 3:e barnet men med missfall innan så vågar inte riktigt hoppas :) Längtar tills ultraljud.
Fanns det någon facebook sida?
Mvh
Sandra
Väntar 3:e barnet men med missfall innan så vågar inte riktigt hoppas :) Längtar tills ultraljud.
Mvh
Sandra
Hej hoppar in här i tråden. Tog ett positivt grav test förra veckan bf 10/7. Detta är vårt första barn men tredje graviditeten på 1 år.. hade ett missfall i dec-19 och en x-graviditet som jag opererades för i augusti-20, fick operera väck vänster äggledare där fostret satt. Är såklart jätteglad att vi kunde bli gravida igen så snabbt men orolig och supernervös. Fått tid för tidigt ultraljud den 25/11 så hoppas verkligen att man ser att graviditeten sitter som den ska i livmodern denna gången, och förhoppningsvis ett tickande litet hjärta <3. Jag går gärna med i en fb grupp om det finns.
Mvh
Sandra