• Eme20

BF Juli 2021

Hoppar in i tråden. Har precis plussat på bim-3 om jag fattat det rätt. Första barnet och det känns overkligt men vågar inte bli helt glad än.

• Eme20
    LyCKa55 skrev 2020-11-04 17:40:40 följande:

Har ni andra typ mensvärk? Har haft de i varierande styrka o idag har jag ont i svanken med. I magen är de lite mildare.

Sen undrar jag hur ni andra tänker kring corona? Här känns de så nära nu o jag är väldigt orolig att jag ska smittas o barnet ska ta skada. Hur tänker o känner ni andra? Själv jobbar jag så jag träffar kunder hela dagarna o de känns inte helt bra just nu

Jag vaknade med ont i svanken idag, vet inte om jag har sovit konstigt eller om det är ett symptom?

Jag jobbar som lärare och undervisar på olika skolor så det blir många möten med elever och andra lärare varje dag, vilket känns sådär. Min stad har precis fått nya restriktioner så vi får se om det blir någon skillnad nu. Jag börjar dock oroa mig för att min sambo inte ska få följa med på ultraljud. Just nu får partnern göra det om den är frisk men är rädd att det ska ändras.
  • Eme20
    MissMIL skrev 2020-11-08 20:17:56 följande:

Hejhej!

Vad trevligt med denna grupp????. Här blev det pluss i fredags, BIM+2. Var 99,9% att det var mens på G då jag upplevde den normala ?mensvärken? samt att jag varit gravid tidigare och inte alls kände något i början. Så blev riktigt chockad när det blev två streck, och samtidigt jätteglad. Är det någon mer som upplever typ mensvärk? Ni som har gravida tidigare, har ni märkt stor skillnad på graviditeterna?

Beräknad till omkring 15/7, ca 1 vecka efter min egen födelsedag.

Grattis! Jag har upplever inte mensvärk men jag har ont i svanken. Vi har nästan samma bf, jag har den 16/7 :)
Svar på tråden BF Juli 2021