BF Juli 2021
Hoppar in i tråden. Har precis plussat på bim-3 om jag fattat det rätt. Första barnet och det känns overkligt men vågar inte bli helt glad än.
Hoppar in i tråden. Har precis plussat på bim-3 om jag fattat det rätt. Första barnet och det känns overkligt men vågar inte bli helt glad än.
Har ni andra typ mensvärk? Har haft de i varierande styrka o idag har jag ont i svanken med. I magen är de lite mildare.
Sen undrar jag hur ni andra tänker kring corona? Här känns de så nära nu o jag är väldigt orolig att jag ska smittas o barnet ska ta skada. Hur tänker o känner ni andra? Själv jobbar jag så jag träffar kunder hela dagarna o de känns inte helt bra just nu
Hejhej!
Vad trevligt med denna grupp????. Här blev det pluss i fredags, BIM+2. Var 99,9% att det var mens på G då jag upplevde den normala ?mensvärken? samt att jag varit gravid tidigare och inte alls kände något i början. Så blev riktigt chockad när det blev två streck, och samtidigt jätteglad. Är det någon mer som upplever typ mensvärk? Ni som har gravida tidigare, har ni märkt stor skillnad på graviditeterna?
Beräknad till omkring 15/7, ca 1 vecka efter min egen födelsedag.