BF Juli 2021
En tråd för oss med BF i juli 2021.
En tråd för oss med BF i juli 2021.
Hej!
Stannar gärna också här på FL.
Bf 2 juli. Lyckades äntligen bli gravid med hjälp av IVF , vår första bebis.
Hade VUL idag och fick höra hjärtat , grät sååå mycket!
Kan inte förstå att det är sant! ??
Hej!
Stannar gärna också här på FL.
Bf 2 juli. Lyckades äntligen bli gravid med hjälp av IVF , vår första bebis.
Hade VUL idag och fick höra hjärtat , grät sååå mycket!
Kan inte förstå att det är sant! ??
Hej alla! Här joinar jag. Plussade igår med ett svagt sträck, borde få mena på torsdag. Hoppas allt går vägen denna gång efter ett tidigt missfall i somras
Spännande med första! Här känns de som allt kom tidigt för att kroppen känner igen de. Eller nåt. För med dom andra två har jag inte haft så mycket symtom så tidigt.
Jag har bf 5-6juli beroende på vart jag räknar ut de. Men de brukar ju kunna flyttas vid Ultraljudet. Jag är i v.8 imorgon(7+0).
Man ringer MVC när man vet att man är gravid. Men de gör ju inget att vänta lite men de är lättare att hitta en tid som passar dig lite innan. Jag som fått två barn innan ska inte komma förrän v.9 på inskrivning. Men du som inte fått innan ska nog komma typ v.7
Jag kommer inte gå med i någon fb grupp heller, så jag stannar här!
Jag har mått så sjukt illa sedan dagen efter min mens skulle ha kommit. Mår illa av att äta och mår illa av att inte äta, vissa lukter startar kräkreflexerna på en gång.
Har också väldigt ömma bröst och haft lite lätt molvärk till och från sedan nån dag innan mensen skulle ha kommit. Nu har också tröttheten slagit till för mig, vet inte om de är graviditeten i sig eller om jag äter dåligt pga illamåendet. Kanske en kombo?
Jag är för övrigt 34 och detta är mitt första barn om det går vägen :)
Jag har inte så bra koll på hur man räknar gravidveckor och bf, men kollade på 1177 och då blir bf 17 juli också laddade jag ner appen preglife som säger 16 juli. Det står på båda ställen att jag är i vecka 6 iallafall (5+2)
Hur tidigt ringer man barnmorska egentligen? Så mycket nytt gör mig nu!
Alltså jag hade kunnat tänka mig att både vara kvar här och vara med i en fb grupp, men får inte svar av någon av de som man skulle skriva till angående gruppen på fb. Så jag antar att jag bara får vara kvar här, haha..
Ååå , stort grattis vad underbart!!! Hur länge har ni försökt? Var det er första ivf?
Jag är gravid i vecka 8 så är beräknad 1 juli, är med första barnet.
Har tid för inskrivning hos BM imorgon så vem vet ifall 1 juli fortfarande stämmer när jag är klar där :D
Hej
Jag plussade för första gången den 15e november. Jag har inte haft min första gyn undersökning ännu men jag tror att jag beräknar i slutet på juli.
Det är som sagt mitt första barn och jag vill väldigt gärna hitta en mamma grupp.
Hej! Jag joinar er. Jag fick bekräftat att jag är gravid vecka 2-3 på ett digitalt test. Första barnet. Enligt natural cycles har jag BF 27e juli . Jag tänkte vänta lite med att ringa barnmorska tror jag