• Nowoli

BF Juli 2021

En tråd för oss med BF i juli 2021.

• Svar på tråden BF Juli 2021
  • HenneGrek
    LyCKa55 skrev 2021-03-08 21:33:51 följande:

Jag jobbar som optiker o blev omplacerad från o med idag. Nu ska jag inte träffa kunder mer utan beställa glasögon, montera mm. Konstigt men skönt att det tas på allvar

Vad bra att du blev omplacerad! Och skönt för er andra som jobbar hemifrån ! Själv jobbar jag på lager och det finns ingen garanti för att jag inte ska bli smittad där, därför ska min chef stänga av mig när jag fått moderskapsintyget och vi fixat lite papper. Är nu i vecka 20. Är flera personer på andra avdelningar som fått corona 8-9 personer fick det under kort tid på olika avdelningar för ca 3 veckor sedan. Chefen sa att det är upp till mig hur jag vill göra och jag ska inte skämmas för att söka gravpeng . Kan inte bli omplacerad eller jobba hemifrån så.
  • Limeblad

Hur mår ni? Känns som att tiden går mycket snabbare nu. Har fått en liten mage och känner bebisen varje dag :) ibland känns det från utsidan men med tanke på hur mycket det känns för mig är jag förvånad över att det inte alltid känns utifrån.

molekyl skrev 2021-03-10 18:55:08 följande:

Det är en hemlig grupp så den går inte att söka fram. Det är 77 medlemmar just nu. Väldigt trevlig stämning. 

Skicka ett PM till mig om du vill bli tillagd.  

Du får gärna skicka om till mig (din profil verkar vara dold så det går inte kontakta dig).
  • Goldenrobot
    Limeblad skrev 2021-03-23 21:39:21 följande:

Hur mår ni? Känns som att tiden går mycket snabbare nu. Har fått en liten mage och känner bebisen varje dag :) ibland känns det från utsidan men med tanke på hur mycket det känns för mig är jag förvånad över att det inte alltid känns utifrån.

Du får gärna skicka om till mig (din profil verkar vara dold så det går inte kontakta dig).

Gärna till mig med :)
  • LyCKa55
    Limeblad skrev 2021-03-23 21:39:21 följande: