BF Juli 2021
En tråd för oss med BF i juli 2021.
En tråd för oss med BF i juli 2021.
Jag längtar också till RUL! Vågar inte riktigt slappna av och tro att allt är bra nu. Har mått så himla bra sen v 12 och känner ännu inga rörelser (är i v 17). Tiden går olidligt långsamt just nu, och jag har inte fått tid för RUL förrän i v 20 :/ När började ni känna rörelser?
Gjorde ett ultraljud i förra veckan (i v 15) och då såg allt bra ut men längtar ändå till rul. Har också först i v 20 så har fyra veckor kvar. Känns som en evighet! Mår också väldigt bra, är bara lite trött och sover gärna runt lunch de dagar jag jobbar hemifrån hehe. Ser fram emot att känna bebisen och att ska synas på riktigt.
Vad roligt att det går bra för er, jag längtar också galet mycket efter RUL! Vi gjorde första ultraljudet i vecka 12+6 och RUL ska vi ha när jag är i vecka 17+6, är i vecka 14+0, tiden går seeegt. . Har dock blivit "tjock", med rejäl putmage. Svårt att dölja på jobbet nu. Har ni berättat för alla på jobbet?
Jag har tid för RUL om 4 veckor, kommer vara i v19 då men deras ?18+ något? . Längtar massor, även om jag sett bebis i magen redan. Jag vill veta kön också om det går att se. Har hört så många som fått veta ett kön sen föddes barnet med det andra könet! Men vill ändå veta vad som gissar på.
Har inte berättat på jobbet än. Har inte tänkt det förrän om tidigast några veckor. Väger fortfarande som jag brukar göra så det är bara om jag har en tight tröja det syns att magen vuxit lite så jag väljer andra kläder de dagar jag inte jobbar hemifrån :)
Har inte berättat på jobbet än. Har inte tänkt det förrän om tidigast några veckor. Väger fortfarande som jag brukar göra så det är bara om jag har en tight tröja det syns att magen vuxit lite så jag väljer andra kläder de dagar jag inte jobbar hemifrån :)
Vad härligt. Låter konstigt men är avis på de som det inte syns på än. Redan i vecka 8 fick jag liksom putmage och det började gå rykten om att jag var gravid redan då.. Är 1a barnet men ser väl ut som att det är typ 3e på min mage haha.
Spännande att det kan vara så olika hur mycket det syns. På mig syns det rejält nu, döljer det fortfarande på jobbet dock men det börjar bli riktigt svårt. Har mest sett tjock ut förut men börjar nu få en rund kula. Mysigt!
Ingen graviditet verkar vara den andre lik. Förstår att det inte var så kul i vecka 8 redan, så tidigt vill man ju kunna ha det hemligt (om man inte själv vill berätta).
Spännande att det kan vara så olika hur mycket det syns. På mig syns det rejält nu, döljer det fortfarande på jobbet dock men det börjar bli riktigt svårt. Har mest sett tjock ut förut men börjar nu få en rund kula. Mysigt!