BF Juli 2021
En tråd för oss med BF i juli 2021.
En tråd för oss med BF i juli 2021.
Hej!
Tänkte jag joinar i er grupp här.
Plussade 23/10 och har varit väldigt osäker på när vi varit beräknade med nr 2. Efter 2 tul och 1 rul är det äntligen satt att hen är beräknad till 3/7. Från början trodde vi det var i slutet på juni men nu har vi äntligen landat på 3/7.
Samma BF-datum som jag!
Det finna nog flera. Själv är jag med i en som heter "BF Juli 2021". Hade tänkt stanna här på fb som jag gjirde med dom andra barnen(framför allt första), men de va ingen som fortsatte skriva här så därför blev de så för min del.
Kul med samma datum ???? Alltid kul att se om det blir så. Med barn 1 så var jag med i en grupp som även nu 4 år senare är väldigt aktiv på fb ????
Får leta rätt på en grupp då ???? Är det många som är med i den gruppen du är med i?
Ska ni ansöka om detta?
www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/gravida-far-ratt-till-ersattning-for-coronarisk/
Ska ni ansöka om detta?
www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/gravida-far-ratt-till-ersattning-for-coronarisk/
Nej, jag har möjlighet att jobba hemifrån. Kommer nog fortsätta vara på kontoret någon dag i veckan i alla fall.
Ska ni ansöka om detta?
Hej, jag arbetar också hemifrån. Har inte varit på kontoret alls sen jag blev gravid alla möten hålls digitalt och det är en enorm trygghet. Saknar dock det sociala en hel del
Jag jobbar också helt och hållet hemifrån. Senaste året har jag varit på kontoret typ tre gånger; ingen gång sedan jag blev gravid faktiskt.
Det är en hemlig grupp så den går inte att söka fram. Det är 77 medlemmar just nu. Väldigt trevlig stämning.
Skicka ett PM till mig om du vill bli tillagd.