BF Juli 2021
En tråd för oss med BF i juli 2021.
En tråd för oss med BF i juli 2021.
Ja de ska de verkligen bli:) Barnmorskan sa det vid ultraljudet. Hon sa att den sitter i framvägg o är därför ivägen när man ska göra ultraljud o bilderna blir därför sämre o man känner barnet senare
Jag hade faktiskt den 15/2 först men ringde o fick ändrad dag då de va så sent för mig. Är nu i v.20(19+3). Skulle ha varit i v.21 på måndag.
Jag har moderkakan i framvägg men känner bebisen sparka varje dag. Så det är lugnande. Jag förstår din oro! Men det är olika för alla och olika i olika graviditeter. Det är säkert ingen fara!
Vi väntar en liten flicka! Är så lycklig!! Magkänslan stämde och de som gissat på första bilderna o nub-teorin stämde! Efter två grabbar blir det en efterlängtad tjej! Kan inte fatta de då jag trodde att jag aldrig skulle få en flicka!
Hon mådde superbra o allt såg bra ut. Däremot kunde hon inte avgöra vart min moderkaka slutar så jag ska tillbaka på vaginalt ultraljud för o se så den inte ligger ivägen för vaginal förlossning. Eller att man riskerar att den lossnar. Men risken va liten sa hon
Men va kul Goldenrobot! Då får vi se vad ditt visar!
Allt såg perfekt ut! Mätningen diffade inte en enda dag jämfört med KUB så BF är den 7 juli. Det var väldigt tydligt att det var en pojke, vilket även NIPT visade. Blyg verkar han dock ändå som håller sig så gömd därinne trots att det enkelt skulle gå att dölja en växande mage i dessa pandemi- och hemarbetstider (jag var senast på kontoret nån gång i somras...)
Nu är jag helt slut <3
Allt såg perfekt ut! Mätningen diffade inte en enda dag jämfört med KUB så BF är den 7 juli. Det var väldigt tydligt att det var en pojke, vilket även NIPT visade. Blyg verkar han dock ändå som håller sig så gömd därinne trots att det enkelt skulle gå att dölja en växande mage i dessa pandemi- och hemarbetstider (jag var senast på kontoret nån gång i somras...)
Nu är jag helt slut <3
Va härligt! Grattis! Har du barn sen innan?
Jag fick också behålla samma BF, den 3:e juli:)
Skönt att kunna jobba hemifrån!
Tack <3 ..och grattis till din välmående flicka!
Vi har två tjejer sen tidigare; de blir sju och tio här i veckorna. Början av graviditeten var exakt som med nr två: framflyttad exakt en vecka vid tidigt ultraljud, så var säker på att det var en till tjej. Men det verkar inte vara nån tvekan om att det är en lillebror <3
Hur gamla är dina pojkar?
Jag älskar möjligheten till hemarbete! Saknar fikasnacket med kollegorna men så ljuvligt i övrigt! (Förutom datorn och allt som står framme..)
Har RUL på ca 2 veckor, känns super långt dit! Man vill ju veta om allt står rätt till och hur allt ser ut för bebis. Så nervös. Ni som har varit redan, hur ser era RUL bilder ut? Kunde ni se könet på dem dvs nub teorin? Vi vill veta kön så är så nyfiken på vad det kan vara för någon liten sparvel i magen. Sen spelar såklart könet ingen roll så, det viktigaste för oss är att barnet är friskt! Men såklart nyfiken blir man!
Har RUL på ca 2 veckor, känns super långt dit! Man vill ju veta om allt står rätt till och hur allt ser ut för bebis. Så nervös. Ni som har varit redan, hur ser era RUL bilder ut? Kunde ni se könet på dem dvs nub teorin? Vi vill veta kön så är så nyfiken på vad det kan vara för någon liten sparvel i magen. Sen spelar såklart könet ingen roll så, det viktigaste för oss är att barnet är friskt! Men såklart nyfiken blir man!