BF Juli 2021
En tråd för oss med BF i juli 2021.
En tråd för oss med BF i juli 2021.
Hej!
Jag plussade i torsdags på äl+10, bim-4. 27 år, första barnet. Nu är min stora fundering hur man hanterar väntan till första ultraljudet?? Jag vågar liksom inte tro på det förrän jag hör hjärtslag. Hur tänker ni?
Hej alla! Plussade rätt tidigt denna graviditet,(missfall feb) redan dag 9 efter ägglossning.
Jag har bf 9/7 enligt någon app.
Skulle gärna vara med i någon grupp på fb ????
Hej igen, jag trodde ju allt var hopplöst när jag inte fick hjälp men jag ringde runt och fick svar att första bm gjort fel och att jag visst kunde få medicin på en gång så har fått mina sprutor och går in i v6 imorgon :)
Känns hoppfullt nu.
Har inte så mycket symptom än men tror inte jag hade det med dottern i början heller.
Ska på ultraljud den 16.e för att se hur allt går. :)
Hej!
Jag plussade i torsdags på äl+10, bim-4. 27 år, första barnet. Nu är min stora fundering hur man hanterar väntan till första ultraljudet?? Jag vågar liksom inte tro på det förrän jag hör hjärtslag. Hur tänker ni?
Jag är lite oklar med när jag borde ha bf. Hade inte hunnit få tillbaka min mens efter förlossningen. Fick utslag på ägglossningstest 9 oktober.
Vad tror ni? :)
Jag är lite oklar med när jag borde ha bf. Hade inte hunnit få tillbaka min mens efter förlossningen. Fick utslag på ägglossningstest 9 oktober.
Vad tror ni? :)
Jag hade utslag den 9 eller 10e minns inte exakt men och mina cykler har inte varit jämna sedan uttaget av spiralen (mellan 25-28 dagar) så jag räknade på 27 dagar vilket jag hade förra månaden då är jag o v5+2 beräknad 2juli
2 juli här! ???? första barnet också. Känner mig mest orolig och funderar mycket på hur jag ska berätta på mitt jobb...
Hej! Hoppar in här. Är dock lite osäker om bf stämmer. Min menscykeln har varit lite konstig de senaste månaderna. Enligt appen så har jag bf 1 juli . Detta blir min sjätte graviditet. Två missfall tidigt i graviditeten. Senast missfall för ett år sen. Jag är 32 år gammal. Jag har en dotter född -08, en till dotter -18 och son -10. Är väldigt orolig för missfall. Andas ut varje gång jag går på toa och torkar mig och inget blod finns på pappret. Försöker tänka att jag väntar barn och inte missfall. Men det är svårt.