BF Juli 2021
En tråd för oss med BF i juli 2021.
En tråd för oss med BF i juli 2021.
Jag är inte jätte noga med det där ärligt talat, inte vsrt med dom två tidigare barnen heller. Tänker att så länge jag inte äter extrema mängder och hela tiden bör det inte vara någon större fara :) håller mig dock borta från mögelost och chark, men fisk är ju bara bra att äta.
Annars äter jag apotekets gravid vitaminer och apotekets järn tabletter
Hej alla!
Jag har precis plussat (svagt) på vad jag tror är ÄL+10.
Har en son på 1,5 år sedan tidigare och två missfall i bagaget; ett MA som upptäcktes i vecka 11 (hjärtat slutat slå i vecka 9 nån gång) och ett som upptäcktes i vecka 20, då hjärtat slutat slå i vecka 17.
Är därför liiite försiktig med mina känslor; vi vill så gärna ha ett syskon men vet inte hur mycket jag vågar hoppas.
Finns det någon hemlig FB-grupp för BF juli 2021? Annars kan jag starta en, tänkte jag.
Hej alla!
Jag har precis plussat (svagt) på vad jag tror är ÄL+10.
Har en son på 1,5 år sedan tidigare och två missfall i bagaget; ett MA som upptäcktes i vecka 11 (hjärtat slutat slå i vecka 9 nån gång) och ett som upptäcktes i vecka 20, då hjärtat slutat slå i vecka 17.
Är därför liiite försiktig med mina känslor; vi vill så gärna ha ett syskon men vet inte hur mycket jag vågar hoppas.
Finns det någon hemlig FB-grupp för BF juli 2021? Annars kan jag starta en, tänkte jag.
Tog ett test idag och det visade ett starkt plus :) Så glad! Detta blir nr bebis nr 2 :)
Vilka vill följas åt i en fb-grupp framöver? Jag tänker mig en ganska liten intim grupp så man lär känna varandra, max 50 personer :)
Tog ett test idag och det visade ett starkt plus :) Så glad! Detta blir nr bebis nr 2 :)
Vilka vill följas åt i en fb-grupp framöver? Jag tänker mig en ganska liten intim grupp så man lär känna varandra, max 50 personer :)
Grattis till er alla! ?? Jag plussade precis efter att ha försökt bli gravid i lite mer än ett år. Är så himla lycklig!! BF är beräknad 1/7 ?? Detta blir vårt första barn ????
Hoppar in i tråden, plussade i går
Natural Cycles säger prel BF 7/7.
Min man fyller år 10/7 så vi får se om det blir där i krokarna!
Är dock väldigt försiktigt positiv, tar inte alls denna graviditet lika mkt för givet som min första (dotter som är 3,5). Men det vore vädigt roligt om den är frisk vill stanna vägen ut <3
Jag vill gärna hänga med till FB !
Skriv privat meddelande till mig med namn (och alla andra som vill) så kan jag försöka mig på att skapa en privat hemlig grupp på fb. Vore mysigt att följas åt.
Men som sagt inte över 100 pers, för min erfarenhet är att det blir så trist stämning i dom grupperna med påhopp, momshamig osv man ska kunna våga fråga och göra inlägg