BF Juli 2021
En tråd för oss med BF i juli 2021.
En tråd för oss med BF i juli 2021.
Är i v11 och varje dag är ett helt år just nu, men jag är ju sängliggande hela dagarna pga illamåendet så det är väl inte så konstigt att tiden sniglar förbi.
Det förstår jag! Måste vara tufft när man har flera andra barn också. Hur får ni ihop vardagen? Jag har själv varit genomförkyld nyligen men va ändå tvungen o ha barnen hemma med mig då dom också va de o försöka sysselsätta dom osv
Den får jag inte ihop, sambon sköter allt, (han är världens bästa har sån tur att jag har honom) han jobbar dygn och har pluggat hemifrån sista tiden, nu ska han gå på heltid igen då blir de dygnen jobbiga att klara men han förbereder allt så mat finns, han gör tom mackor så det bara är att ta fram färdigbrett när inte de största barnen är hemma annars steppar 10åringen in och tar hand om 3åringen och de två mellersta flyter med bara.
Inte optimalt men det får fungera just nu.
Hej allihopa! Dags för mig att kliva in i gruppen. Är oplanerad gravid med mitt första barn och är beräknad 24/7. Jag var på ultraljud häromdagen och fick se det lilla hjärtat slå, vilken upplevelse!
Idag var jag på inskrivning och fick lämna prover. Hade hoppats kunna boka tidigt ultraljud men det gick inte utan medicinska skäl. Har kollat privat men allt verkar helt fullbokat lång tid framöver. Så får vänta till efter jul för att få veta att det definitivt finns något de inne. Har typ noll symtom nu men tänker att så länge jag inte blöder så är det nog som det ska.
Idag var jag på inskrivning och fick lämna prover. Hade hoppats kunna boka tidigt ultraljud men det gick inte utan medicinska skäl. Har kollat privat men allt verkar helt fullbokat lång tid framöver. Så får vänta till efter jul för att få veta att det definitivt finns något de inne. Har typ noll symtom nu men tänker att så länge jag inte blöder så är det nog som det ska.
Hej, hoppar in i tråden, och är lite rostig på familjeliv, vad medlem ( samma konto) för 14-15 år sedan så jag klickar runt här o hoppas att inlägget kommer fram:)
Jag har ett barn tidigare. För övrigt mår jag jätte dåligt och har ingen paus i illamåendet utan spyr o spyr, orkeslös och helt slut o sover som en kratta ????
Kul att se att de är många medlemmar i tråden :)
Ni som mår dåligt och är illamående osv, hur döljer ni graviditeten på jobbet? Eller är ni hemma?
Ni som mår dåligt och är illamående osv, hur döljer ni graviditeten på jobbet? Eller är ni hemma?