• Anonym (Nytvättad Volvo)

Hur många orgasmer får du när du knullar?

Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?
  • Isaaa93

Menar att det gör ont med kuken mot tappen

• Anonym (Hmm)
    Anonym (EN) skrev 2020-09-29 19:05:57 följande:

Du kanske inte har det, jag njuter väldigt mycket av stimulans inuti

Jaså? Eller intalar du dig bara det? Att det kan vara så olika i sådana fall, jag får mest ont av penetration, ingen njutning där direkt.
  • Anonym (Fisken)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-09-29 13:52:02 följande:
    Man har ju knappt känsel inuti fittan... för att det ens ska vara skönt måste man stimulera klitoris
    Du kanske inte har känsel men jag har det. Det är så skönt med penetration och sex utan det ger inte alls samma tillfredsställelse som med. 
  • Anonym (EN)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-29 19:37:05 följande:

Jaså? Eller intalar du dig bara det? Att det kan vara så olika i sådana fall, jag får mest ont av penetration, ingen njutning där direkt.

Ehh nej, självklart intalar jag inte mig själv. Hade aldrig velat ha ett sexliv utan penetrering- det hade varit helt meningslöst
  • Anonym (Jossan)

Alla tjejer fejkar orgasmer eller så är det män som skriver o låtsas vara kvinnor. Tjejer njuter inte av penetration utan att stimulera klitoris. Spelar ingen roll va ni säger tyvärr

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-09-29 20:24:29 följande:

Alla tjejer fejkar orgasmer eller så är det män som skriver o låtsas vara kvinnor. Tjejer njuter inte av penetration utan att stimulera klitoris. Spelar ingen roll va ni säger tyvärr

Jag håller med dig här. Känns som om det alltid är någon anonym som ska in och skriva att kvinnor visst njuter av penetration och aldrig skulle vilja vara utan det i sitt sexliv. Tror det måste vara en man bakom den signaturen
  • Anonym (Tuppis)

Alla är väl olika och nu är jag ju man men det är min erfarenhet också. Dock så kan man typ gnida blygdbenet och ovansidan av k**en mot klitoris på ett svårförklarat sätt för att få henne att komma. Kanske så vissa gör och tror att man inte behöver smeka med fingrar för att få henne att komma?
  • Anonym (EN)

Stackars dig om du är kvinna och Intalar dig det. Jag är 100% kvinna. Njuter oerhört av penetrering och sex - jag behöver lite extra klitorisstimulans men skulle aldrig vilja vara utan penetrering - det är ett måste i mitt sexliv.
  • Anonym (Slönt)

För mig är det så skönt att känna bli fylld och stötar så djupt in det bara går. Bäst just innan en kuk sprutar då den blir så stor i vaginan och stöter hårt.

• Anonym (EN)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-29 20:28:43 följande:

Jag håller med dig här. Känns som om det alltid är någon anonym som ska in och skriva att kvinnor visst njuter av penetration och aldrig skulle vilja vara utan det i sitt sexliv. Tror det måste vara en man bakom den signaturen

Är det så svårt att inse att vi olika? Jag är kvinna och skulle aldrig vilja ha ett sexliv utan penetrering- jag behöver klitorisstimulans men skulle aldrig vilja vara utan penetrering
Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?