Hur många orgasmer får du när du knullar?
Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?
Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?
De flesta kvinnor kan få orgasm vid penetration med lite extra klitorisstimulans - det är inte direkt något ovanligt.
Kvinnor som får orgasm av penetration är dom som har klitoris nära hålet så att kuken nuddar där vid sex
Ok, hur kommer det sig att så många kvinnor inte får orgasm då om det nu bara krävs lite extra klitorisstimulans?
Kvinnor som får orgasm av penetration är dom som har klitoris nära hålet så att kuken nuddar där vid sex
Några kvinnor får aldrig orgasm. De flesta får orgasm av stimulans av klitoris före, efter eller under tiden penetrering. Några får det utan extra stimulans.
Att kvinnor behöver extra stimulans betyder inte att de inte får orgasm alls.
Slutafejkatjejer
Jag är kvinna och kommer minst 4-5 gånger varje gång jag har sex. Med en av mina ex kunde jag komma 40-50 gånger på några timmar, men han var en sån som älskade att se mej njuta och vi kunde ha sex i timmar.
Fast det stämmer inte att några kvinnor aldrig får orgasm, undersökningar visar att 10-15% av alla kvinnor aldrig får orgasm vid sex så det är vanligt med andra ord.
Jag får orgasm av penetration men min klitoris är inte så nära hålet att det beror på det. Jag kan även få orgasm med kläderna på och utan att man rör mitt underliv, t.ex. genom bröststimulans på rätt sätt. Jag tror att många kvinnor som inte får orgasm vet inte hur de ska få det och att de kvinnor som bara får orgasm på egen hand inte vågar med en partner eller har fel partner. Jag har varit en av de kvinnor som aldrig fick orgasm. Min första orgasm på egen hand kom ca 10 år efter att jag hade sex första gången. Min första orgasm med en man tog ca 10 år till.