• Anonym (Nytvättad Volvo)

Hur många orgasmer får du när du knullar?

Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?
  • Rikard
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-28 20:43:21 följande:

Knulla är väl lika med penetrerande sex.

Men jag får aldrig orgasm vid ett knull då jag inte kan få orgasm vid penetrerande sex precis som de flesta kvinnor inte kan.

Även om knulla skulls vada detsamma som penetrerande sex betyder det inte ?penetrerande sex utan all annan stimulans?.
  • parnordqvist
    Anonym (Fisken) skrev 2020-09-29 05:19:17 följande:

Jag är kvinna och kommer minst 4-5 gånger varje gång jag har sex. Med en av mina ex kunde jag komma 40-50 gånger på några timmar, men han var en sån som älskade att se mej njuta och vi kunde ha sex i timmar. 

Ja där ser man hur mycket bättre kvinnligt sex är än manligt. Helt otroligt! Jag är så avundsjuk på kvinnligt sex. (Observera att jag inte har några sexuella erfarenheter själv, men jag förstår att det är stora skillnader ändå).
  • Anonym (EN)
    Rikard skrev 2020-09-29 06:51:44 följande:

Även om knulla skulls vada detsamma som penetrerande sex betyder det inte ?penetrerande sex utan all annan stimulans?.

Precis, man gör ju annat samtidigt som penetrering
  • Anonym (L)

Jag kommer 1-3 gånger, så jag röstade på 2. Beror lite på vad man gör och hur länge också... 

Att det är kvinnor som har klitoris "nära hålet" som kommer av penetration stämmer inte. Man kan komma vaginalt och vid stimulans av g-punkten inne i slidan, jag kommer hårdare och bättre av penetration än klitorisstimulans. Bara beröring på klittan är rentav obehagligt.

• Anonym (cat)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-09-28 21:55:12 följande:

Kvinnor som får orgasm av penetration är dom som har klitoris nära hålet så att kuken nuddar där vid sex

Anonym (L) skrev 2020-09-29 11:36:29 följande:

Att det är kvinnor som har klitoris "nära hålet" som kommer av penetration stämmer inte. Man kan komma vaginalt och vid stimulans av g-punkten inne i slidan, jag kommer hårdare och bättre av penetration än klitorisstimulans. Bara beröring på klittan är rentav obehagligt.

Det är inte "nära hålet" som styr, det är nervtrådarna från klitoris. De går ju lite hursomhelst och ända ner i låren, och olika på alla kvinnor. På vissa går de ytligt vid slidöppningen och därför är man kanske jättekänslig precis vid ingången vid penetration, och känner mindre längre in. På andra är det tvärtom.
    Och vissa gillar hård klitorisstimulans och andra kan inte med att man tar direkt på den.
    Ett fantastiskt organ är det hursomhelst.

• Anonym (Jossan)

Man har ju knappt känsel inuti fittan... för att det ens ska vara skönt måste man stimulera klitoris

• Anonym (jaha)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-09-29 13:52:02 följande:

Man har ju knappt känsel inuti fittan... för att det ens ska vara skönt måste man stimulera klitoris

För dig kanske det är så men inte för alla kvinnor.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-09-29 13:52:02 följande:

Du kanske inte har det, jag njuter väldigt mycket av stimulans inuti
  • Anonym (Slönt)

Nu var det 3 år sedan sex men just att känna en kuk stöta ordentligt mot livmodern var så skönt.

• Isaaa93

Gör ju sjukt ont med livmodern på tappen... och ni tjejer som kan komma vaginalt är säkert ni som är väldigt kåta. Tror inte alls att orgasmer handlar om anatomin.. snarare om att vara väldigt kåt och avslappnad. Dom som inte kan få vaginala orgasmer är nog inte tillräckligt kåta eller avslappnade. Jag kan inte få vaginal orgasm o det är för att jag inte är tillräckligt kåt

Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?