Hur många orgasmer får du när du knullar?
Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?
Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?
Knulla är väl lika med penetrerande sex.
Men jag får aldrig orgasm vid ett knull då jag inte kan få orgasm vid penetrerande sex precis som de flesta kvinnor inte kan.
Jag är kvinna och kommer minst 4-5 gånger varje gång jag har sex. Med en av mina ex kunde jag komma 40-50 gånger på några timmar, men han var en sån som älskade att se mej njuta och vi kunde ha sex i timmar.
Även om knulla skulls vada detsamma som penetrerande sex betyder det inte ?penetrerande sex utan all annan stimulans?.
Jag kommer 1-3 gånger, så jag röstade på 2. Beror lite på vad man gör och hur länge också...
Att det är kvinnor som har klitoris "nära hålet" som kommer av penetration stämmer inte. Man kan komma vaginalt och vid stimulans av g-punkten inne i slidan, jag kommer hårdare och bättre av penetration än klitorisstimulans. Bara beröring på klittan är rentav obehagligt.
Kvinnor som får orgasm av penetration är dom som har klitoris nära hålet så att kuken nuddar där vid sex
Att det är kvinnor som har klitoris "nära hålet" som kommer av penetration stämmer inte. Man kan komma vaginalt och vid stimulans av g-punkten inne i slidan, jag kommer hårdare och bättre av penetration än klitorisstimulans. Bara beröring på klittan är rentav obehagligt.
Man har ju knappt känsel inuti fittan... för att det ens ska vara skönt måste man stimulera klitoris
Man har ju knappt känsel inuti fittan... för att det ens ska vara skönt måste man stimulera klitoris
Nu var det 3 år sedan sex men just att känna en kuk stöta ordentligt mot livmodern var så skönt.
Gör ju sjukt ont med livmodern på tappen... och ni tjejer som kan komma vaginalt är säkert ni som är väldigt kåta. Tror inte alls att orgasmer handlar om anatomin.. snarare om att vara väldigt kåt och avslappnad. Dom som inte kan få vaginala orgasmer är nog inte tillräckligt kåta eller avslappnade. Jag kan inte få vaginal orgasm o det är för att jag inte är tillräckligt kåt