Inlägg från: Anonym (Fisken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fisken)

Hur många orgasmer får du när du knullar?

Anonym (Jossan) skrev 2020-09-28 21:55:12 följande:
    Kvinnor som får orgasm av penetration är dom som har klitoris nära hålet så att kuken nuddar där vid sex
    Jag får orgasm av penetration men min klitoris är inte så nära hålet att det beror på det. Jag kan även få orgasm med kläderna på och utan att man rör mitt underliv, t.ex. genom bröststimulans på rätt sätt. 
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-28 21:52:22 följande:
    Ok, hur kommer det sig att så många kvinnor inte får orgasm då om det nu bara krävs lite extra klitorisstimulans?
    Jag tror att många kvinnor som inte får orgasm vet inte hur de ska få det och att de kvinnor som bara får orgasm på egen hand inte vågar med en partner eller har fel partner. Jag har varit en av de kvinnor som aldrig fick orgasm. Min första orgasm på egen hand kom ca 10 år efter att jag hade sex första gången. Min första orgasm med en man tog ca 10 år till. 

• Anonym (Fisken)

Jag är kvinna och kommer minst 4-5 gånger varje gång jag har sex. Med en av mina ex kunde jag komma 40-50 gånger på några timmar, men han var en sån som älskade att se mej njuta och vi kunde ha sex i timmar. 

• Anonym (Fisken)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-09-29 13:52:02 följande:
    Man har ju knappt känsel inuti fittan... för att det ens ska vara skönt måste man stimulera klitoris
    Du kanske inte har känsel men jag har det. Det är så skönt med penetration och sex utan det ger inte alls samma tillfredsställelse som med. 
  • Anonym (Fisken)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-09-29 20:24:29 följande:
    Alla tjejer fejkar orgasmer eller så är det män som skriver o låtsas vara kvinnor. Tjejer njuter inte av penetration utan att stimulera klitoris. Spelar ingen roll va ni säger tyvärr
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-29 20:28:43 följande:
    Jag håller med dig här. Känns som om det alltid är någon anonym som ska in och skriva att kvinnor visst njuter av penetration och aldrig skulle vilja vara utan det i sitt sexliv. Tror det måste vara en man bakom den signaturen

Jag är 100 % kvinna och jag njuter av penetration. Så pass att det ofta händer att jag tar bort killens hand om han vill smeka under penetration för jag njuter mer utan smek då. Sen vill jag såklart inte ha bara penetration varje gång, jag vill ha smek, oralsex (både ge och få) och penetration. Sex utan penetration känns tomt och jag blir inte alls tillfredsställd på samma sätt. När jag blir kåt så suger det i fittan efter att få känna kuken i mej. 

Jag undrar om ni två är väldigt unga kanske? För när jag var yngre fick jag aldrig orgasm och sex var inte alls lika skönt som det är nu när jag är 40+
Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?