• Anonym (Nytvättad Volvo)

Hur många orgasmer får du när du knullar?

Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?
  • Anonym (hm)

Det beror på mannen till stor del. Jag kan nog komma hur många gånger som helst, men det krävs visst samspel.

• Anonym (Mr BP)
    Anonym (-) skrev 2020-09-28 09:52:43 följande:

Hon fejkar väl, precis som alla andra. Alt. så stimulerar hon klitoris själv med handen, eller att ni kör i en ställning där din kropp stimulerar hennes klitoris.

www.svtplay.se/video/27816475/den-kvinnliga-orgasmen

www.svt.se/nyheter/inrikes/kvinnor-far-mindre-orgasm-an-man-strukturell-orattvisa

illvet.se/manniskan/sex/orgasm-darfor-fejkar-kvinnor

Ja självklart fejkar hon, det gör ju alla säger du... Skulle inte tro det och varken hon eller jag stimulerar hennes klitoris. Det är inte jätteofta hon får sådana orgasmer men det händer och då är det väl förmodligen g-punkten som stimuleras.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (-) skrev 2020-09-28 09:39:56 följande:

Kvinnor får inte orgasm av penetrerande sex. Så det blir en ickefråga.

Vilket jäkla skitsnack, VISSA kvinnor får inte det andra får många och olika sorter.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (-) skrev 2020-09-28 09:52:43 följande:
    Hon fejkar väl, precis som alla andra. Alt. så stimulerar hon klitoris själv med handen, eller att ni kör i en ställning där din kropp stimulerar hennes klitoris.

www.svtplay.se/video/27816475/den-kvinnliga-orgasmen

www.svt.se/nyheter/inrikes/kvinnor-far-mindre-orgasm-an-man-strukturell-orattvisa

illvet.se/manniskan/sex/orgasm-darfor-fejkar-kvinnor
    Så alla kvinnor som säger att de får orgasm av penetrering ljuger menar du?

Inget av dina länkar säger ett dugg om att INGA kvinnor kan få orgasm av penetrering. Det enda de säger är att VISSA kvinnor inte kan få det och att VISSA kvinnor fejkar det.

Hur fan lyckas du få det till att det gäller ALLA kvinnor?
  • Anonym (Theådåra)

Får oregasmer lätt

• Anonym (tvillingmamma)

Oftast bara en gång under ett och samma ligg. Kan komma flera gånger utan långa uppehåll emellan dock, om man ligger flera gånger på raken. Dock inte utan stimulans av klitoris, men det finns kvinnor som kan det.

• Anonym (Nytvättad Volvo)

Knulla behöver inte nödvändigtvis begränsa sig till penetrerande sex. 
  • Anonym (Jooo)

Men jo, självklart kan man som kvinna få orgasm av penetrerande sex, MEN det är en form av klitorisorgasm det med. Klitoris sträcker sig från klitorishuvudet längsmed hela inre blygdläppar och sen upp till G-punkt, ca 15 cm (ish). Jag behöver inte stimulans på själva klitoris för att komma, men jag behöver stimulans av den del av klitoris som är på insidan (+g-punkt) för att komma penetrerande. Därför kan man få orgasm i doggystyle och liknande där mannens kropp inte stimulerar klitoris på utsidan. Vissa får ju såklart endast g-punktsorgasmer med såklart, men just för mig då så behöver jag båda oftast.

• Wench85

Nu var väl frågan i trådstarten "Hur många orgasmer får du när du knullar?" och inte hur många orgasmer får du av penetrerande sex, då även om din kommentar skulle vara korrekt har det inte med ts att göra.

Jag trodde för övrigt att jag var en av dem som inte fick orgasm utan stimulans av klitorisollon, men jag fick mitt livs första orgasm vid penis i vagina-sex utan annan stimulans alldeles nyligen, vid ålder 30+. Kul och oväntat!
  • Anonym (H)
    Anonym (Nytvättad Volvo) skrev 2020-09-28 12:02:59 följande:
    Knulla behöver inte nödvändigtvis begränsa sig till penetrerande sex. 
    Jo att knulla är just att ha penetrerande sex. Du kanske tänker på att sex inte behöver vara att knulla.
Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?