• Anonym (Nytvättad Volvo)

Hur många orgasmer får du när du knullar?

Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?
  • Anonym (-)

Kvinnor får inte orgasm av penetrerande sex. Så det blir en ickefråga.

• Anonym (Mr BP)
    Anonym (-) skrev 2020-09-28 09:39:56 följande:

Isf är min fru ingen kvinna eftersom hon kan få orgasm av penetrerande sex
  • Anonym (-)
    Anonym (Mr BP) skrev 2020-09-28 09:48:02 följande:

Hon fejkar väl, precis som alla andra. Alt. så stimulerar hon klitoris själv med handen, eller att ni kör i en ställning där din kropp stimulerar hennes klitoris.

www.svtplay.se/video/27816475/den-kvinnliga-orgasmen

www.svt.se/nyheter/inrikes/kvinnor-far-mindre-orgasm-an-man-strukturell-orattvisa

illvet.se/manniskan/sex/orgasm-darfor-fejkar-kvinnor
  • Oerhörd

Anonym (Mr BP) skrev 2020-09-28 09:48:02 följande:

• Anonym (Kvinna)

Jag kan få orgasm bara av penetrering. Speciellt bakifrån, då det träffar G punkten.
    men oftast, om man är lite seg och inte 100% superupphetsad så behövs det lite hjälp på traven..

• Sasu

Det finns dom som får orgasm av penetrerande sex. Dock så är många inte känsliga nog för att få orgasm utan att stimulera klitoris.
  • Anonym (Ann)
    Anonym (-) skrev 2020-09-28 09:52:43 följande:
    Hon fejkar väl, precis som alla andra. Alt. så stimulerar hon klitoris själv med handen, eller att ni kör i en ställning där din kropp stimulerar hennes klitoris.

www.svtplay.se/video/27816475/den-kvinnliga-orgasmen

www.svt.se/nyheter/inrikes/kvinnor-far-mindre-orgasm-an-man-strukturell-orattvisa

illvet.se/manniskan/sex/orgasm-darfor-fejkar-kvinnor
    Så du tolkar faktumet att kvinnor i genomsnitt har svårare att få vaginal orgasm betyder att inga kvinnor alls får orgasm av penetrerande sex? Hur lyckas man tolka det så?

Jag vet flera kvinnor som aldrig fått orgasm av penetrerande sex men jag får det relativt lätt, i alla fall med rätt älskare. Har som mest kommit 4 gånger under samma samlag.
  • Anonym (Hoppsan)

Jag är en kvinna-Jag kan få orgasm vid penetrering. Händer dock oftast efter jag fått orgasm med klitorisstimulans eller fontänorgasm.

Men jo, det går visst!
  • Anonym (G-punkt)

Det går om man kittlar g-punkten inuti slidan men inte av ett nötande fram och tillbaka. Kvinnor kräver mer finmotorik.

Så klittan eller g-punkten.

Se dokumentären om kvinnors orgasm på svt play. Tror den heter den kvinnliga orgasmen eller nått. Sök på orgasm borde funka.

Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?