Hur många orgasmer får du när du knullar?
Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?
Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?
Kvinnor får inte orgasm av penetrerande sex. Så det blir en ickefråga.
Isf är min fru ingen kvinna eftersom hon kan få orgasm av penetrerande sex
Isf är min fru ingen kvinna eftersom hon kan få orgasm av penetrerande sex
Hon fejkar väl, precis som alla andra. Alt. så stimulerar hon klitoris själv med handen, eller att ni kör i en ställning där din kropp stimulerar hennes klitoris.
www.svtplay.se/video/27816475/den-kvinnliga-orgasmen
www.svt.se/nyheter/inrikes/kvinnor-far-mindre-orgasm-an-man-strukturell-orattvisa
illvet.se/manniskan/sex/orgasm-darfor-fejkar-kvinnor
Jag kan få orgasm bara av penetrering. Speciellt bakifrån, då det träffar G punkten.
men oftast, om man är lite seg och inte 100% superupphetsad så behövs det lite hjälp på traven..
Det går om man kittlar g-punkten inuti slidan men inte av ett nötande fram och tillbaka. Kvinnor kräver mer finmotorik.
Så klittan eller g-punkten.
Se dokumentären om kvinnors orgasm på svt play. Tror den heter den kvinnliga orgasmen eller nått. Sök på orgasm borde funka.