Hur många orgasmer får du när du knullar?
Alla tjejer fejkar orgasmer eller så är det män som skriver o låtsas vara kvinnor. Tjejer njuter inte av penetration utan att stimulera klitoris. Spelar ingen roll va ni säger tyvärr
Alla tjejer fejkar orgasmer eller så är det män som skriver o låtsas vara kvinnor. Tjejer njuter inte av penetration utan att stimulera klitoris. Spelar ingen roll va ni säger tyvärr
Tänker också på en tjej jag var tillsammans med i tonåren. Hon kunde komma bara av att smeka hennes bröst och det har jag svårt för att tro att det var fejkorgasmer, var ju på den tiden fejk knappt var uppfunnet
Tjejer har nog fejkat i alla tider.
Varför måste man lära sig att fejka? Har folk kunnat knulla i alla tider utan porrfilm så har tjejer kunnat fejka i alla tider.
Finns ju faktiskt kvinnor som inte kan få orgasm vad man än gör. Och det finns stunder då den som brukar få orgasm inte alls klarar av att få en pga olika omständigheter. Och då väljer kanske somliga att fejka (något jag aldrig gjort dock) kanske för att partnern inte ska känna sig som en dålig älskare (eftersom många tror att det alltid har att göra med vad och hur man gör), eller så fejkar man kanske för att man inte vill verka tråkig och sämre än andra.
Jag har råkat på ett flertal män som envist hävdar att de kan ge multibla orgasmer tex. Och visst kan man prova. Men det envisa tjatet och den totala ignoransen inför kvinnans kännedom om sin egna kropp gör att hon kan känna sig mindre värd om hon inte klarar det. Och om en man då envisas med att försöka ge en orgasm trots att man känner att det är omöjligt, ja då väljer man kanske att fejka för att få ett slut på det hela... innan man får skavsår i muffen.
Så samtidigt som jag inte förstår att man fejkar, kan jag faktiskt ha förståelse för att somliga gör det ibland.
40 + usch!! ????????????????????
Hon växer nog upp hon också. Man kan ju alltid hoppas :)
Förhoppningsvis:) vi andra kvinnor kan njuta av våra orgasmer
Håller med, man har ett eget ansvar. Man går öva och sextio att ha det skönt, roligt och prestigelöst under tiden.
Jag är 45 nu och sex blir bara bättre och bättre - och då har jag alltid gillat och njutit av sex. Kommer tyvärr inte av enbart penetrering men vem vet, någon gång kanske. Får helt fantastiska orgasmer av penetrering i kombo med klitorisstimulans - ofta flera i rad - så jag är nöjd ändå.
Kan bara hålla med, sex blir bättre med åldern. Synd bara att de flesta män i samma ålder verkar ha fastnat i dagdrömmar om yngre oerfarna kvinnor (som ändå inte verkar njuta av sex).