• Anonym (Nytvättad Volvo)

Hur många orgasmer får du när du knullar?

Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?
  • Anonym (EN)
    Anonym (-) skrev 2020-09-30 23:28:37 följande:

Kvinna: ingen men jag fejkar som majoriteten av alla kvinnor jag känner.

Konstig bekantskapskrets du har. Jag är kvinna, fejkar aldrig och ingen jag känner gör. Totalt idiotiskt att fejka.
  • Anonym (Jossan)

Fejkar såklart. De gör alla kvinnor men vägrar erkänna.... man kan knipa där nere o låtsas så man kommer. Alla killar går på det varje gång :D vet att män skriver här o låtsas vara kvinnor som kommer. Går inte ens på det längre... o tjejer som säger att ni kommer... högst 1 gång på 30 min med intensiv klitorisstimulans... ni som säger att ni kommer flera gånger o vaginalt är riktiga skitsnackare. Ni vill bara skryta o låtsas att det är så. Herregud va pinsamma ni är

• Anonym (Tuppis)
    Marshmallowgirl skrev 2020-09-30 17:26:45 följande:

Finns ju faktiskt kvinnor som inte kan få orgasm vad man än gör. Och det finns stunder då den som brukar få orgasm inte alls klarar av att få en pga olika omständigheter. Och då väljer kanske somliga att fejka (något jag aldrig gjort dock) kanske för att partnern inte ska känna sig som en dålig älskare (eftersom många tror att det alltid har att göra med vad och hur man gör), eller så fejkar man kanske för att man inte vill verka tråkig och sämre än andra.

Jag har råkat på ett flertal män som envist hävdar att de kan ge multibla orgasmer tex. Och visst kan man prova. Men det envisa tjatet och den totala ignoransen inför kvinnans kännedom om sin egna kropp gör att hon kan känna sig mindre värd om hon inte klarar det. Och om en man då envisas med att försöka ge en orgasm trots att man känner att det är omöjligt, ja då väljer man kanske att fejka för att få ett slut på det hela... innan man får skavsår i muffen.

Så samtidigt som jag inte förstår att man fejkar, kan jag faktiskt ha förståelse för att somliga gör det ibland. 

Jo jag förstår också om/när det är som du beskriver men ändå så fel och inte hållbart i längden att "ljuga" . Jag känner som man att jag vill göra det så skönt för henne som jag kan på hennes villkor så hon längtar till nästa gång. Kan man inte leva med hur ens partner fungerar utan vill att hon ska vara på ett visst sätt eller för den delen, hon vara som hon tror att han vill att hon ska vara så kommer det aldrig att funka i det långa loppet heller. Svår mening det där men hoppas ni förstår hur jag menar och tänker, var er själva och var inte som ni tror att någon annan vill att ni ska vara.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-10-01 12:14:45 följande:

Fejkar såklart. De gör alla kvinnor men vägrar erkänna.... man kan knipa där nere o låtsas så man kommer. Alla killar går på det varje gång :D vet att män skriver här o låtsas vara kvinnor som kommer. Går inte ens på det längre... o tjejer som säger att ni kommer... högst 1 gång på 30 min med intensiv klitorisstimulans... ni som säger att ni kommer flera gånger o vaginalt är riktiga skitsnackare. Ni vill bara skryta o låtsas att det är så. Herregud va pinsamma ni är

Det är snarare dig det är synd om som aldrig har lyckats få orgasm eller ha skönt sex. Majoriteten kvinnor får orgasm på ett eller annat sätt under sex även om inte så många får det enbart av penetrering. Jag är då kvinna, har varit det i 40+ år och har fått orgasm under sex de senaste 25 åren. Det är så tragiskt att det finns kvinnor som ens har den inställningen som du har, vad du/ni missar. Jag kan komma många många ggr i rad om jag vill, 30 minuter för att få en orgasm? Kan få orgasm på typ 30 sekunder om jag vill. Hoppas att du någon gång slappnar av och får ett skönt sexliv. Fejka är inte bra någon gång någonsin.
  • Anonym (Jossan)

40 + usch!! ????????????????????

• Anonym (Tuppis)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-10-01 13:20:07 följande:

Tråkig inställning du har om ålder, hoppas du inte har den om dig själv... Någonsin...
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-10-01 13:20:07 följande:

Hahaha! Hur gammal är du själv? 14?
  • Anonym (EN)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-10-01 13:22:39 följande:

Tråkig inställning du har om ålder, hoppas du inte har den om dig själv... Någonsin...

Hon växer nog upp hon också. Man kan ju alltid hoppas :)
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (EN) skrev 2020-10-01 13:27:34 följande:

Hon växer nog upp hon också. Man kan ju alltid hoppas :)

Jo växer upp lär h*n ju göra och hoppas bitterheten eller vad det nu är går över.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-10-01 13:32:31 följande:

Jo växer upp lär h*n ju göra och hoppas bitterheten eller vad det nu är går över.

Förhoppningsvis:) vi andra kvinnor kan njuta av våra orgasmer
Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?