Hur många orgasmer får du när du knullar?
Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?
Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?
Kvinna: ingen men jag fejkar som majoriteten av alla kvinnor jag känner.
Fejkar såklart. De gör alla kvinnor men vägrar erkänna.... man kan knipa där nere o låtsas så man kommer. Alla killar går på det varje gång :D vet att män skriver här o låtsas vara kvinnor som kommer. Går inte ens på det längre... o tjejer som säger att ni kommer... högst 1 gång på 30 min med intensiv klitorisstimulans... ni som säger att ni kommer flera gånger o vaginalt är riktiga skitsnackare. Ni vill bara skryta o låtsas att det är så. Herregud va pinsamma ni är
Finns ju faktiskt kvinnor som inte kan få orgasm vad man än gör. Och det finns stunder då den som brukar få orgasm inte alls klarar av att få en pga olika omständigheter. Och då väljer kanske somliga att fejka (något jag aldrig gjort dock) kanske för att partnern inte ska känna sig som en dålig älskare (eftersom många tror att det alltid har att göra med vad och hur man gör), eller så fejkar man kanske för att man inte vill verka tråkig och sämre än andra.
Jag har råkat på ett flertal män som envist hävdar att de kan ge multibla orgasmer tex. Och visst kan man prova. Men det envisa tjatet och den totala ignoransen inför kvinnans kännedom om sin egna kropp gör att hon kan känna sig mindre värd om hon inte klarar det. Och om en man då envisas med att försöka ge en orgasm trots att man känner att det är omöjligt, ja då väljer man kanske att fejka för att få ett slut på det hela... innan man får skavsår i muffen.
Så samtidigt som jag inte förstår att man fejkar, kan jag faktiskt ha förståelse för att somliga gör det ibland.
Fejkar såklart. De gör alla kvinnor men vägrar erkänna.... man kan knipa där nere o låtsas så man kommer. Alla killar går på det varje gång :D vet att män skriver här o låtsas vara kvinnor som kommer. Går inte ens på det längre... o tjejer som säger att ni kommer... högst 1 gång på 30 min med intensiv klitorisstimulans... ni som säger att ni kommer flera gånger o vaginalt är riktiga skitsnackare. Ni vill bara skryta o låtsas att det är så. Herregud va pinsamma ni är
40 + usch!! ????????????????????
Tråkig inställning du har om ålder, hoppas du inte har den om dig själv... Någonsin...
Hon växer nog upp hon också. Man kan ju alltid hoppas :)
Jo växer upp lär h*n ju göra och hoppas bitterheten eller vad det nu är går över.