• Anonym (Nytvättad Volvo)

Hur många orgasmer får du när du knullar?

Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (EN) skrev 2020-09-29 20:37:00 följande:

Stackars dig om du är kvinna och Intalar dig det. Jag är 100% kvinna. Njuter oerhört av penetrering och sex - jag behöver lite extra klitorisstimulans men skulle aldrig vilja vara utan penetrering - det är ett måste i mitt sexliv.

Låter konstigt, har du fler nerver i slidan än vad som är normalt då?
  • Anonym (Tuppis)

Tänker också på en tjej jag var tillsammans med i tonåren. Hon kunde komma bara av att smeka hennes bröst och det har jag svårt för att tro att det var fejkorgasmer, var ju på den tiden fejk knappt var uppfunnet

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-09-29 20:44:15 följande:

Tänker också på en tjej jag var tillsammans med i tonåren. Hon kunde komma bara av att smeka hennes bröst och det har jag svårt för att tro att det var fejkorgasmer, var ju på den tiden fejk knappt var uppfunnet

Tjejer har nog fejkat i alla tider.
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-29 20:50:22 följande:

Tror du... Ja möjligt för hon hyrde moviebox och hade egna vhs så kanske den vägen hon lärde sig
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-09-29 20:58:20 följande:

Tror du... Ja möjligt för hon hyrde moviebox och hade egna vhs så kanske den vägen hon lärde sig

Varför måste man lära sig att fejka? Har folk kunnat knulla i alla tider utan porrfilm så har tjejer kunnat fejka i alla tider.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-29 20:39:57 följande:

Låter konstigt, har du fler nerver i slidan än vad som är normalt då?

Det är jättemånga kvinnor som njuter av penetrering- det är inte direkt något ovanligt. Många behöver extra stimulans men det innebär ju inte att man inte njuter av penetrering. Du är mer unik om du inte har någon känsel i slidan.
  • Anonym (Fisken)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-09-29 20:24:29 följande:
    Alla tjejer fejkar orgasmer eller så är det män som skriver o låtsas vara kvinnor. Tjejer njuter inte av penetration utan att stimulera klitoris. Spelar ingen roll va ni säger tyvärr
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-29 20:28:43 följande:
    Jag håller med dig här. Känns som om det alltid är någon anonym som ska in och skriva att kvinnor visst njuter av penetration och aldrig skulle vilja vara utan det i sitt sexliv. Tror det måste vara en man bakom den signaturen

Jag är 100 % kvinna och jag njuter av penetration. Så pass att det ofta händer att jag tar bort killens hand om han vill smeka under penetration för jag njuter mer utan smek då. Sen vill jag såklart inte ha bara penetration varje gång, jag vill ha smek, oralsex (både ge och få) och penetration. Sex utan penetration känns tomt och jag blir inte alls tillfredsställd på samma sätt. När jag blir kåt så suger det i fittan efter att få känna kuken i mej. 

Jag undrar om ni två är väldigt unga kanske? För när jag var yngre fick jag aldrig orgasm och sex var inte alls lika skönt som det är nu när jag är 40+
  • Anonym (EN)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-29 20:50:22 följande:

Och kvinnor har njutit i alla tider. Bara för att du inte gillar sex betyder inte att resten av mänskligheten ogillar och inte njuter av sex
  • Anonym (EN)
    Anonym (Fisken) skrev 2020-09-29 21:08:47 följande:

Jag är 100 % kvinna och jag njuter av penetration. Så pass att det ofta händer att jag tar bort killens hand om han vill smeka under penetration för jag njuter mer utan smek då. Sen vill jag såklart inte ha bara penetration varje gång, jag vill ha smek, oralsex (både ge och få) och penetration. Sex utan penetration känns tomt och jag blir inte alls tillfredsställd på samma sätt. När jag blir kåt så suger det i fittan efter att få känna kuken i mej. 

Jag undrar om ni två är väldigt unga kanske? För när jag var yngre fick jag aldrig orgasm och sex var inte alls lika skönt som det är nu när jag är 40+

Håller med dig till 100%, sex utan penetration känns totalt fel, något fattas. Behöver det i mitt sexliv för att bli tillfredsställd. Är också 40+
  • Mr Mellow

Man får nöja sig med en iom att jag blir så jäkla öm efteråt, men det är väl kanske bra det så man inte nuppar ihjäl sig. Däremot händer det i vissa sällsynta fall att jag kommer två gånger i samma orgasm.

Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?