Hur många orgasmer får du när du knullar?
Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?
Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?
Stackars dig om du är kvinna och Intalar dig det. Jag är 100% kvinna. Njuter oerhört av penetrering och sex - jag behöver lite extra klitorisstimulans men skulle aldrig vilja vara utan penetrering - det är ett måste i mitt sexliv.
Tänker också på en tjej jag var tillsammans med i tonåren. Hon kunde komma bara av att smeka hennes bröst och det har jag svårt för att tro att det var fejkorgasmer, var ju på den tiden fejk knappt var uppfunnet
Tänker också på en tjej jag var tillsammans med i tonåren. Hon kunde komma bara av att smeka hennes bröst och det har jag svårt för att tro att det var fejkorgasmer, var ju på den tiden fejk knappt var uppfunnet
Tjejer har nog fejkat i alla tider.
Tror du... Ja möjligt för hon hyrde moviebox och hade egna vhs så kanske den vägen hon lärde sig
Låter konstigt, har du fler nerver i slidan än vad som är normalt då?
Tjejer har nog fejkat i alla tider.
Jag är 100 % kvinna och jag njuter av penetration. Så pass att det ofta händer att jag tar bort killens hand om han vill smeka under penetration för jag njuter mer utan smek då. Sen vill jag såklart inte ha bara penetration varje gång, jag vill ha smek, oralsex (både ge och få) och penetration. Sex utan penetration känns tomt och jag blir inte alls tillfredsställd på samma sätt. När jag blir kåt så suger det i fittan efter att få känna kuken i mej.
Jag undrar om ni två är väldigt unga kanske? För när jag var yngre fick jag aldrig orgasm och sex var inte alls lika skönt som det är nu när jag är 40+
Man får nöja sig med en iom att jag blir så jäkla öm efteråt, men det är väl kanske bra det så man inte nuppar ihjäl sig. Däremot händer det i vissa sällsynta fall att jag kommer två gånger i samma orgasm.