Hur många orgasmer får du när du knullar?
Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?
Som sagt...efter helgens knullfestival undrar jag lite hur det ser ut med orgasmandet för er. Om du betänker ett typiskt knull som du har med din partner...hur många gånger kommer du under knullet?
Varför måste man lära sig att fejka? Har folk kunnat knulla i alla tider utan porrfilm så har tjejer kunnat fejka i alla tider.
Gör ju sjukt ont med livmodern på tappen... och ni tjejer som kan komma vaginalt är säkert ni som är väldigt kåta. Tror inte alls att orgasmer handlar om anatomin.. snarare om att vara väldigt kåt och avslappnad. Dom som inte kan få vaginala orgasmer är nog inte tillräckligt kåta eller avslappnade. Jag kan inte få vaginal orgasm o det är för att jag inte är tillräckligt kåt
Håller med om att stöta mot tappen gör stört ont. Men har tjejkompisar som kommer av det så det är nog väldigt olika. Själv är jag aldrig kåt vid sex så kanske är det därför jag hatar det och tycker det gör ont..
Vi verkar inte ha samma erfarenhet av ett njutningsfullt sexliv. Visst kan både män och kvinnor fejka men varför liksom? Jag gillar mer ärlighet, är det inte bra det jag gör så vill jag hellre att hon säger så jag kan tillfredsställa som hon gillar och det vet mina x om, jag lovar
Tycker den här tråden spårat ur, den handlar om hur många gånger man brukar komma när man har sex.
Jag (man) brukar komma en gång, min fru brukar komma två gånger.
Vi, jag och min tjej får till 98% en orgasm när vi har sex. Hon först och jag sen. Ingen av oss klarar två orgasmer på rad om man tänker närtid.
Kvinna: ingen men jag fejkar som majoriteten av alla kvinnor jag känner.
Super många
Varför har du sex utan att vara kåt?