• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Jagärjagduärdu
    Liso001 skrev 2020-07-25 17:17:59 följande:

Nej vad ledsamt! :(

Men är du säker på att det var ett missfall?

Ja, jag hade ett ma för 3 månader sedan och det var precis likadant (3 veckor tidigare bara)... Jag såg även när det kom ut... :(
  • MissVeg

Plussade för några veckor sedan men ett tidigare ma i år gör att jag dragit ut lite på att skriva här. Jobbigt att se när det går bra för alla andra :(

Är gärna med i en fb grupp om det finns plats.

Kram och lycka till alla.

• Wimmie

Hur mår ni?

Jag är i 7 + 2. Fortfarande väldigt trött och magen är inte som den ska. Otroligt uppsvälld.

Har nytt VUL om en dryg vecka. Längtar. Vill se hjärtljud då så att jag inte mår såhär i onödan igen.

• amandakollb
    Wimmie skrev 2020-07-26 22:17:31 följande:

Hur mår ni?

Jag är i 7 + 2. Fortfarande väldigt trött och magen är inte som den ska. Otroligt uppsvälld.

Har nytt VUL om en dryg vecka. Längtar. Vill se hjärtljud då så att jag inte mår såhär i onödan igen.

Jag är i 6+2 och jag mår bra! Lite ömma bröst och väldigt uppsvälld i magen!! När går svullnaden ned tro?! Så jobbigt :(

Jag har också första vul om en vecka! :) längtar så mkt
  • ensamärstark

Hur mår ni?

Jag är i 8+4 idag och mår totalt PISS! såg bebis med hjärta i vecka 6+5. Då hade jag typ inga symtom, nu har jag för mycket känns det som! Haha

Magen är så svullen så ser ut o vara runt vecka 20 så i veckan blir vi tvungna o berätta för våra stora barn för vi misstänker att dom redan fattar
  • Jadu

Hur mår ni?

Jag äri v 6+5, lite tröttare, svullen mage, bröstvårtorna började ömma häromdagen men annars mår jag oförskämt bra och hoppas det håller i sig så.

Jag funderar på göra privat vul, har ul inbokat via mvc men de är först i v 12+4 o känns som en evighet dit.
  • Liso001

Är i vecka 6+ 3 Väldigt trött, illamående och svullen. Ser ut som att jag gått upp flera kilo redan. Är löpare men löpningen nu är katastrof. Springer i vanliga fall marathon men nu orkar jag knappt jogga 4 km! Fler som känner igen sig? Hur tränar ni?

Har inte fått tag i någon tid för vul men hoppas verkligen jag får det snart, är så orolig efter en blödning för två veckor sedan.

3/8 ska jag ta ett nytt test och sen är jag välkommen för inskrivning hos bm. Känns som en evighet dit!

• Undrandee

Hur mår ni?

V.6+1 idag här.

Tröttheten är det värsta för mig! Kan sova halva dagen och ändå va trött. Lite illamående på eftermiddagarna, men inget jag lider av. Brösten ömmar knappt, men har nog växt lite.
  • Lilkatten
    Liso001 skrev 2020-07-27 10:35:11 följande:

Är i vecka 6+ 3 Väldigt trött, illamående och svullen. Ser ut som att jag gått upp flera kilo redan. Är löpare men löpningen nu är katastrof. Springer i vanliga fall marathon men nu orkar jag knappt jogga 4 km! Fler som känner igen sig? Hur tränar ni?

Har inte fått tag i någon tid för vul men hoppas verkligen jag får det snart, är så orolig efter en blödning för två veckor sedan.

3/8 ska jag ta ett nytt test och sen är jag välkommen för inskrivning hos bm. Känns som en evighet dit!

Jag är i vecka 7+3, känner igen mig väldigt i det du skriver, springer dock inte maraton.

Springer lite, cyklar mkt, rider. Men nu känns det som om jag verkligen inte kan springa, cykla är jobbigt, så fort jag blir andfådd kräks jag.

Verkar som om jag gått upp väldigt mkt i vikt men kan knappt äta något.

Men promenera är väl det jag känner att jag kan göra, det går inte fort, känns som om jag redan vaggar fram!

Kommer nog inte med något bra svar men skönt att man inte är ensam.

Hoppas att allt går bra!
  • Wimmie
    amandakollb skrev 2020-07-27 06:55:52 följande:

Jag är i 6+2 och jag mår bra! Lite ömma bröst och väldigt uppsvälld i magen!! När går svullnaden ned tro?! Så jobbigt :(

Jag har också första vul om en vecka! :) längtar så mkt

Jag gjorde VUL i 5 + 4 så detta blir mitt andra...
Svar på tråden BF mars 2021