• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Jagerika

Våran bebis levde inte idag på VUL.. fick tabletter som ska stöta ut fostret. Fy fan vad livet är orättvist. Skulle vara i v11 idag men den hade avstannat i v5-6.. :(

• Undrandee
    Jagerika skrev 2020-08-04 21:40:49 följande:

Våran bebis levde inte idag på VUL.. fick tabletter som ska stöta ut fostret. Fy fan vad livet är orättvist. Skulle vara i v11 idag men den hade avstannat i v5-6.. :(

Har varit där jag med förra året tyvärr så jag förstår hur du känner dig! Jag beklagar så mycket :( <3
  • Wimmie

Jag beklagar verkligen!!! Jag hade ett missed abortion i slutet på förra året. Fick göra en medicinsk abort i 11 + 4 men det hade avstannat i vecka 6-7 ungefär.

Ta hand om dig. Tillåt dig att vara ledsen och tillåt kroppen att läka/vila innan ni försöker igen (om det är det ni vill).
  • eeat

Hej allihopa! Hoppar in här, plussat nyligen och BF är 25e mars. Detta blir mitt tredje barn :) har också ultraljud i september och längtar.

• Morsa1121

Hejsan, har också bf i mars. 14 mars. Var inne akut i förra veckan pga magsmärtor och misstänkt utomkveds men fick se ett litet hjärta slå. ???? Har tvillingar sen innan.

• eeat

Åh va hemskt... hoppas allt går bra och att mår bättre snart.. finns inget värre
  • Angellike90

Hejsan, tänkte hoppa in i denna tråd då mina appar har ändrat sig om beräknat datum, vilket nu ligger mellan 30-31 mars :)

Förstföderska med två tidiga missfall plus ett utomkvedshavandeskap. Trodde de va över och att de inte skulle bli nå barn, men får hoppas att det går vägen denna gång. Tyvärr är det svårt att glädjas ännu innan man vet att allt ser bra ut, och man håller igen väldigt mkt med känslor. Man vill ju inte bli sådär fruktansvärt ledsen å besviken :(

Är i vecka 6+1 nu och varit på hälsosamtal i tisdags. Har inskrivning 2/9. Har bakomliggande sjukdomar så kommer bli tätare kontroller, har diabetes typ 2 och högt blodtryck. Även ett diskbråck i ländryggen.

Ska bli kul att få följa varandra på den här resan, förhoppningsvis hela vägen <3

• Undrandee

Hur går det för alla här? Hur mår ni?

Själv är jag lite orolig. Känner inte några direkta symtom...

• Kanonen78
    Undrandee skrev 2020-08-08 11:29:34 följande:

Hur går det för alla här? Hur mår ni?

Själv är jag lite orolig. Känner inte några direkta symtom...

Trött och ont i huvudet, ömma bröst annars som vanligt.. men ej sugen på någon mat. V8, har första besök hos BM 20/8 längtar efter att se ett tickande hjärta
  • Ronjas88

Jag fick en liten blödning i veckan så åkte in på vul. Embryot var 1,5 v mindre än beräknat men hjärtat tickade. V 6 istället för 8. Är inställd på missfall tyvärr :( Har en ny tid om två veckor.

Svar på tråden BF mars 2021